23 فروردین 1395
شماره خبر: 160967

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی فردیس ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی فردیس ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود


رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: با موافقت فدراسیون همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان فردیس ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
مهدی محبی اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری این همایش که با عنوان صبح و نشاط در شهرهای مختلف برگزار می شود را بهمن ماه سال گذشته به فدراسیون دادیم و روز گذشته تاییدیه برگزاری آن را گرفتیم.
وی افزود: این همایش با حمایت شورای اسلامی و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس برگزار خواهد شد. محبی با اشاره به پخش زنده تلویزیونی این همایش پیاده روی از شبکه سوم سیما گفت: تلاش می کنیم با تعیین مسیری مناسب و اطلاع رسانی کافی زمینه حضور حداکثری مردم ورزش دوست فردیس را در این همایش ورزشی فراهم کنیم. وی با اشاره به اینکه استان البرز در ۲ سال گذشته میزبان این همایش بزرگ در کرج و شهر گرمدره بوده است گفت: خوشبختانه در هر دو همایش برگزار شده شاهد استقبال چشمگیر مردم بوده ایم و امیدوارم در سومین میزبانی حضور پررنگ مردم فردیس رقم بخورد. محبی ترویج فرهنگ ورزش کردن و آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص فواید فعالیت بدنی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: رویکرد مسئولان نیز به این همایش شکل واقعی تری پیدا کرده است و این همایش ها به عاملی برای ایجاد نشاط و شادابی مردم مبدل شده است. وی در پایان افزود: با توجه به قطعی شدن تاریخ برگزاری این همایش به زودی جلسات هماهنگی این همایش برای برگزاری هر چه بهتر آن با مسئولان مربوطه برگزار می شود تا بار دیگر استان البرز به خوبی برگزار کننده این همایش باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود