26 فروردین 1395
شماره خبر: 161221

اولین نشست شورای عالی ورزش البرز در سال ۹۵ برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اولین نشست شورای عالی ورزش البرز در سال ۹۵ برگزار شد


اولین نشست شورای عالی ورزش استان البرزدر سال ۹۵ با محوریت بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی ورزشی نیمه تمام این استان برگزار شد.
دراین نشست که به میزبانی سالن شهدای دولت به انجام رسید استاندار، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، برخی فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه ورزش استان البرز حضور داشتند. در این نشست ابتدا موضوع واگذاری فضاهای ورزشی نیمه تمام به بخش خصوصی مطرح و مقرر شد با هدف تسهیل واگذاری ها و ایجاد جاذبه های درآمدی شرایط جدیدی برای این فضاها تعریف شود و نهادهای اقتصادی و نظارتی همکاری لازم را در این بخش داشته باشند. تخصیص اعتبار به پایگاه قهرمانی ورزش استان البرز در دومین سال فعالیت از سوی استان دیگر دستور جلسه شورای عالی ورزش استان البرز بود. براین اساس مقرر شد در کناراختصاص اعتبارات لازم از سوی وزارت خانه های ورزش و آموزش و پرورش ، استان نیز برای تامین هزینه های این طرح منحصر به فرد در البرز بودجه ای را اختصاص دهد.
رفع موانع احداث بزرگترین پروژه ورزشی استان البرزو تامین منابع مالی آن دیگر موضوع طرح شده در این نشست بود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات مصوب استانی سالن ۶ هزار نفری کرج در سال ۹۴ به طور کامل محقق نشده است خواستار نگاه ویژه استان برای تامین اعتبار سهم استان و به سرانجام رسیدن این فضای ورزشی مهم تا پایان سال ۹۵ شد. موضوع حمایت از قهرمانان المپیکی و تجلیل از آنها دیگر دستور اولین نشست شورای عالی ورزش استان البرز بود و مقرر شد شورای اسلامی و شهرداری کرج و دیگر شهرها در این خصوص با جدیت بیشتری وارد شوند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود