30 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163358

رئیس هیئت فوتبال البرز از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رئیس هیئت فوتبال البرز از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد


رئیس هیئت فوتبال استان البرز با حضور در جمع برخی از پیشکسوتان و فعالان فوتبال البرز کناره گیری خود را از هیئت فوتبال البرز اعلام کرد.
این نشست به میزبانی سالن اجتماعات هیئت فوتبال البرز برگزار شد و محمد محمودی به نوعی با اعضای هیئت فوتبال و اهالی این ورزش در البرز خداحافظی کرد. وی در این نشست با تاکید براینکه روزهای پرفراز و نشیبی را با فوتبال کرج و استان البرز داشته است، گفت: در طی ۸ سال حضورم در مسئولیت هیئت فوتبال کرج و استان البرز گام های زیادی برای توسعه این ورزش برداشتیم. محمودی افزود: ایجاد ساختار استانی برای فوتبال البرز، استاندارد سازی ورزشگاه انقلاب اسلامی برای برگزاری مسابقات آسیایی، میزبانی از تیم های ملی مختلف و برگزاری بازی سرخابی ها در کرج از مهمترین دستاوردهای سال های اخیر فوتبال البرز بوده است. وی با تاکید بر اینکه در طی سال های حضورش در فوتبال البرز همواره مورد حمایت طیف های مختلف فوتبال این استان بوده است، گفت: حضور در مجلس شورای اسلامی و منع قانونی فعالیت در مسئولیت هیئت فوتبال موجب شده است دیگر نتوانم در این مسئولیت باشم. محمودی تصریح کرد: در کنار تلاش برای توسعه ورزش در حوزه انتخابیه شهریار ،قدس و ملارد استان البرز را نیز مدنظر خواهم داشت و در کنار دیگر نمایندگان این استان برای رشد و توسعه ورزش به خصوص فوتبال از کمکی مضایقه نخواهم کرد. وی با تاکید براینکه در فراکسیون ورزش مجلس در دوره جدید حضور خواهد داشت، گفت: به طور حتم حضور در این فراکسیون مجال و فرصت مناسبی است تا از تجاربم در حوزه ورزش برای حل مشکلات آن بهره بگیرم. محمودی در پایان گفت: استان البرز ظرفیت های خوبی در حوزه ورزش به خصوص فوتبال دارد و امیدوارم با برگزاری شایسته مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال این استان شاهد حضور فردی مدبر برای توسعه هر چه بیشتر فوتبال البرز باشیم.
به گزارش خبرنگار مهر کناره گیری محمودی از ریاست هیئت فوتبال البرز در حالی رقم خورده است که وی برای انتخابات پیش رو ریاست هیئت این استان در سال گذشته ثبت نام کرده بود وی منتخب مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس دهم شورای اسلامی است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود