1 خرداد 1395
شماره خبر: 163432

امیدوارم روزی سایپا به کرج برگردد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

امیدوارم روزی سایپا به کرج برگردد


کاپیتان البرزی سایپا با بیان اینکه به بازی در کرج عادت کرده بودیم، گفت: امیدوارم روزی شرایط به گونه ای رقم بخورد که به این شهرو ورزشگاه انقلاب بازگردیم.
ابراهیم صادقی اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال در کرج میزبان حریفان بودیم و ورزشگاه و زمین خوبی در اختیار داشتیم اما متاسفانه اختلافاتی پیش آمد که موجب جدایی ما از البرز شد.صادقی با تاکید براینکه دور بودن از کرج برایش سخت بود گفت: دوست دارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که شاهد حضور دوباره تیم سایپا در کرج باشیم و در این راه هرکاری از دستم بربیاید انجام می دهم. کاپیتان نارنجی پوشان با بیان اینکه تیمش فصل متفاوتی را سپری کرد گفت: در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتیم و حتی تا رتبه چهارم جدول هم خودمان را بالا کشیدیم اما در ادامه برخی مصدومیت ها و جدا شدن بازیکنان وحواشی ایجاد شده در باشگاه مشکل ساز شد و در نهایت از آنچه لیاقتش را داشتیم بازماندیم.صادقی تصریح کرد: به نظرم بازی کردن بازیکنان جوان و میدان دادن کادرفنی به آنها نقطه قوت سایپا در لیگ پانزدهم بود و جوانان شایسته ای از طریق این تیم به فوتبال کشور معرفی شدند. صادقی که شانزدهمین فصل حضور خود را در سایپا پشت سر گذاشت ادامه داد: در این فصل ۲۹ بازی برای تیمم کردم و ۲۳۰۰ دقیقه در زمین حضور داشتم .فکر می کنم این مدت زمان حضور در زمین به این معنی باشد که عملکرد خوبی داشته ام و کادرفنی از من راضی بوده است وبه همین دلیل قصد کناره گیری و خداحافظی از فوتبال را ندارم.
کاپیتان سایپا در پایان با تاکید براینکه می خواهد همچنان به فوتبال باشگاهی ادامه دهد گفت: تا زمانی که برای تیمم مثمرثمر باشم و بتوانم این تعداد بازی به میدان بروم بازی خواهم کرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود