3 خرداد 1395
شماره خبر: 163495

تکواندو شانس کسب ۴مدال المپیکی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکواندو شانس کسب ۴مدال المپیکی دارد


ملی پوش اسبق تیم ملی تکواندو ایران گفت:هر ۴ نماینده ایران در المپیک شانس بالایی برای کسب مدال دارند به شرط آنکه از حیث روحی روانی نیز مهیای این رویداد بزرگ ورزشی باشند.
یوسف کرمی اظهار کرد: خوشبختانه از حیث فنی و تکنیکی نفرات المپیکی ما کمبود و تفاوتی با مدعیان خود در عرصه المپیک ندارند و آنچه مهم وتعیین کننده است شرایط روحی و آمادگی ذهنی است.
وی افزود: ۲ دوره تجربه حضور در المپیک را داشته ام و فضای حاکم براین رقابت ها را از نزدیک لمس کرده ام و معتقدم آنچه می تواند زمینه موفقیت یک ورزشکار را در این مسابقات فراهم کند بالا بودن روحیه است. کرمی با تاکید براینکه روزهای حضور در دهکده بازی ها بسیار پرفشار است گفت: وقتی در محل برگزاری مسابقات مستقر می شوی هر مسئول و ایرانی که تو را می بیند توقع مدال و عنوان دارد و اینجاست که یک ورزشکار باید بتواند خود را در چنین جوی حفظ کند. ملی پوش اسبق تیم ملی تکواندو ایران با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم ملی گفت: فدراسیون تکواندو به نظرم در خصوص اردوها و شرایط تمرینی سنگ تمام گذاشته است و هرچه در توان داشته برای آماده سازی تیم به کار گرفته است. کرمی تصریح کرد: امیدوارم همانطور که شرایط ایده آلی برای آماده سازی تیم از حیث جسمانی مهیا شده موضوع تقویت روحی روانی ملی پوش مدنظر باشد و در نهایت تکواندو بتواند با حداکثر توان در المپیک برزیل حضور پیدا کند. وی در پایان با گلایه از مسئولان در موضوع حمایت از قهرمانان گفت: من خود سالها در عرصه قهرمانی حضور داشته ام و بیش از یک دهه برای کسب افتخار به میدان رفته ام اما آنچنان که لازم بوده است مورد حمایت و توجه نبوده ام و امیدوارم این تجربه برای چهره های فعلی تکواندو تکرار نشود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود