6 خرداد 1395
شماره خبر: 163715

نمایندگان فوتبال البرز در لیگ «زیرگروه» کشور ناکام ماندند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نمایندگان فوتبال البرز در لیگ «زیرگروه» کشور ناکام ماندند


در فاصله دو هفته به پایان رقابت های لیگ فوتبال زیرگروه باشگاه های کشور در مرحله دوم دو نماینده البرز در این رقابت ها با کسب نتایجی ضعیف موفق به صعود به مرحله بالاتر نشدند.
«فرید کرج» در گروه سوم مسابقات که با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است در رده ماقبل آخر (نهم) قرار دارد و با کسب ۱۱ امتیاز از مجموع ۱۶ دیدار خود عملکردی غیرقابل دفاع از خود به جای گذاشته است.
این تیم در دور اول و مقدماتی بازی ها حضور نداشت و در آستانه شروع مرحله دوم با خرید امتیاز یکی از تیم ها پای در این مسابقات گذاشته بود. دیگر نماینده البرز هم علیرغم شروعی خوب در این مسابقات نتواست به روند روبه رشد خود ادامه دهد و با ازدست دادن امتیازات حساس هفته های اخیر از جمع مدعیان خارج شد. «فجر میثاق» کرج در گروه دوم بازی ها و تا پایان هفته چهاردهم موفق به جمع آوری ۱۷ امتیاز شده است و شانسی برای صعود از این گروه ندارد. فجری ها در دور مقدماتی مسابقات هم امتیازات لازم برای صعود را کسب نکردند اما با خرید امتیاز یکی از تیم های صعود کرده خود را در این مسابقات حفظ کردند و شانسی دوباره برای دسته دومی شدن خود مهیا کردند. با توجه به نتایج رقم خورده نماینده البرز در این رقابت ها در صورت تمایل این دو تیم به تیمداری در فصل آینده لیگ سه شاهد حضور ۳ تیم از البرز در این سطح از فوتبال کشور خواهیم بود. «امید رزکان» دیگر نماینده البرز است که در فصل سپری شده فوتبال این استان به مقام قهرمانی رسیده است و جواز حضور در لیگ زیرگروه کشور را به دست آورده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود