8 خرداد 1395
شماره خبر: 163775

هیئت‌های ورزشی البرز از شکل سنتی خارج شده‌اند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هیئت‌های ورزشی البرز از شکل سنتی خارج شده‌اند


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: هیئت های ورزشی این استان از شکل سنتی گذشته خارج شده اند و اداره آنها با ضوابط جدید و نظارت‌های موجود سخت تر شده است.
نادر وادی خیل اظهار کرد: چهار ساله دوم فعالیت استانی هیئت های ورزشی را در البرز آغاز کرده ایم و به نظرم در دور جدید فعالیت ها شرایط با گذشته تفاوت بسیاری کرده است. وی با تاکید بر اینکه اداره ضابطه مند تر هیئت های ورزشی رشد محسوس مدال آوری را در البرز به همراه داشته است، گفت: در موضوع حضور در تیم های ملی و کسب عناوین کشوری نیز این رشد قابل لمس است. وادی خیل در ادامه گفت: در موضوع تقسیم اعتبارات نیز تلاش کرده ایم براساس حجم کار و میزان فعالیت عمل کنیم ضمن آنکه برخی هیئت های برخوردار در اولویت کمک های مالی نیستند. وی تصریح کرد: ۴۷ هیئت ورزشی در استان البرز فعال اند و سعی کرده ایم با بررسی شرایط یک به یک آنها به گونه ای عمل کنیم تا همه رشته های ورزشی خدمات دهی کنند. معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از دو برابر شدن اعتبارات هیئت های ورزشی در سال گذشته خبر داد و گفت: به طور حتم با پیگیری های لازم این اعتبارات در سال جاری نیز افزایش محسوسی خواهد داشت. وادی خیل با اشاره به عملکرد خوب ورزش استان در بخش بانوان، گفت: در این حوزه نیز ساختار مناسب هنوز تعریف نشده است با این حال دو کارشناس تحصیل کرده به بخش بانوان اضافه شده اند تا کار کارشناسی و فعالیت بانوان در ورزش به دقت بیشتری دنبال شود.
وی در پایان با بیان اینکه استعفاهای اخیر صورت گرفته در برخی هیئت های ورزشی علتی شخصی داشته است، گفت: روسای هیئت های ورزشی کوهنوردی و شنا به دلایل شخصی استعفا کرده اند که ما هم به سرعت اقدام به معرفی سرپرست کردیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود