10 خرداد 1395
شماره خبر: 163957

زمین فوتبال «شهید کیانپور» کرج به مدار بهره‌برداری باز می‌گردد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

زمین فوتبال «شهید کیانپور» کرج به مدار بهره‌برداری باز می‌گردد


زمین چمن فوتبال مجموعه شهید کیانپور کرج که به دلیل فرسودگی و عدم رسیدگی لازم از مدار بهره برداری خارج شده بود با بازسازی دوباره به زودی خدمات دهی خود را آغاز می کند.
این زمین چمن در مجموعه ورزشی کیانپور و در بافت مرکزی شهر کرج واقع شده و بیشترین مخاطب را داراست و حال به نظر می رسد رشته ورزشی فوتبال آن بار دیگر به روی علاقمندان بازگشایی خواهد شد.
مراحل خاک برداری و بازسازی کلی این زمین به پایان رسیده است و با زیر کشت رفتن از اوایل تابستان در دسترس علاقمندان به فوتبال خواهد بود. مجموعه ورزشی شهید کیانپور براساس قانون واگذاری اماکن ورزشی در اختیار هیئت پرورش اندام استان البرزقرار گرفته است و این هیئت ورزشی در رویکردی قابل تحسین تلاش کرده نارسایی ها و کمبودهای این مجموعه مهم ورزشی شهر کرج را مرتفع کند. در یک سال گذشته و درقالب یک برنامه ریزی بخش های مختلف سالن چند منظوره این مجموعه مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته است و در فازجدید احیا زمین چمن آن در دستور کار است. مجموعه ورزشی شهید کیانپور کرج پس از مجموعه ورزشی انقلاب بزرگترین فضای ورزشی کلان‌شهر کرج محسوب می شود و علاوه بر زمین چمن و سالن ورزشی چند منظوره سالن شطرنج و زورخانه عیاران نیز در آن واقع شده است.
این مجموعه به زودی و با آغاز عملیات اجرایی دارای خانه تخصصی رشته ورزشی جودو نیز خواهد شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود