13 خرداد 1395
شماره خبر: 164234

ادای احترام جامعه ورزش کرج به مقام والای «شهدای ورزشکار»

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ادای احترام جامعه ورزش کرج به مقام والای «شهدای ورزشکار»


جامعه ورزش کرج با حضور در منزل عبدالرشید رشوند شهید ورزشکار مدافع حرم یاد و خاطره وی و دیگر شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.
در این دیدار که صبح پنج شنبه برگزار شد فرمانده سپاه امام حسین (ع ) کرج، رییس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج و جمعی از مسئولان هیئت های ورزشی این شهرستان حضور داشتند.
همچنین جامعه ورزش شهرستان کرج با حضور در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده طاهر(ع ) کرج با اهدا شاخه گل به مقام شامخ شهدای ورزشکار ادای احترام کردند. رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج در ارتباط با این برنامه فرهنگی به خبرنگار مهر، گفت: دیدار با خانواده شهدای ورزشکاردر رئوس برنامه های این اداره قرار دارد و به لطف خداوند این توفیق را داشتیم تا در ۳ ماه اخیر با ۱۹ خانواده شهدای ورزشکار دیدار کنیم و با اهدا لوح و تندیس مراتب قدردانی و ارادت خود را به آنها وخانواده معززشان اعلام کنیم. هوشنگ افشاری افزود: در آخرین برنامه هم دیدار با خانواده شهید مدافع حرم ورزشکار در دستور کار قرار گرفت و با حضور در منزل شهید رشوند فرصتی فراهم شد تا از ایثارگری آن شهید یاد کنیم. وی تصریح کرد: شهدا به واقع قهرمانان واقعی این سرزمین هستند و جامعه ورزشی همواره به این مهم توجه داشته و از هرفرصتی برای گرامیداشت یاد و نام شهدا استفاده کرده است. افشاری با تاکید براینکه شهدای ورزشکار الگویی مناسب برای جوانان این مرز و بوم هستند گفت: خوشحالم که توفیقی حاصل شد تا دیداری با خانواده شهدا داشته باشیم و این پیام را منتقل کنیم که همواره به یاد شهدا هستیم و آنها را ناظر برکارها واعمال خود می دانیم. رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج در پایان گفت: رایزنی هایی را در حاشیه این دیدار با فرمانده سپاه کرج داشتیم و مقرر شد در قالب یک همکاری مشترک یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کرج در سال جاری برگزار شود. عبدالرشید رشوند آذرماه سال گذشته در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود