9 تیر 1395
شماره خبر: 165525

«ستارگان رزمی» قاره‌های مختلف دنیا در کرج به میدان می‌روند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

«ستارگان رزمی» قاره‌های مختلف دنیا در کرج به میدان می‌روند


معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: در قالب یک دوره مسابقات جایزه بزرگ تیم، شهرداری کرج به دیدار ستارگان رزمی قاره های مختلف دنیا می رود.
جعفر احمدی افزود: در ترکیب تیم شهرداری کرج برخی از رزمی کاران زبده که دراین ارگان مشغول به کار هستند حضور خواهند داشت. وی با بیان اینکه در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری این مسابقه هستیم، گفت: رایزنی هایی را با سازمان کیک بوکسینگ فدراسیون جهانی داشته ایم و موافقت آنها را برای برگزاری این رقابت بین المللی در کرج گرفته ایم. احمدی که خود از قهرمانان به نام ورزش رزمی دنیاست، تصریح کرد: پیشنهاد برگزاری این مسابقات و میزان هزینه آن را در قالب یک پیشنهاد به سازمان فرهنگی ورزشی ارائه کرده ایم و در تلاشیم این مسابقه را در تابستان امسال برگزار کنیم. وی با تاکید براینکه تمهیداتی برای کم شدن هزینه برگزاری این مسابقات داریم، گفت: با توجه به ارتباط خوبی که با سازمان جهانی این رشته و قهرمانان آن داریم در تلاشیم با برخی اقدامات هزینه برگزاری را به حداقل برسانیم.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج این کلان‌شهر را مهد ورزش رزمی ایران عنوان کرد و گفت: حضور بهترین های رزمی البرز در قالب تیم شهرداری کرج و رقابت با برترین های دنیا می تواند نگاه ها را به این شهر در سطح بین المللی جلب کند. وی در پایان افزود: معتقدم ظرفیت های خوبی در رشته های مختلف ورزشی از جمله رزمی در البرز وجود دارد و برگزاری مسابقاتی با عنوان های مختلف می تواند معرف مناسبی برای این قابلیت ها باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود