15 تیر 1395
شماره خبر: 165873

سرمایه گذاری در امور ورزشی نه تنها در راستای سلامت جامعه بویژه جوانان مؤثر است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سرمایه گذاری در امور ورزشی نه تنها در راستای سلامت جامعه بویژه جوانان مؤثر است


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ضمن برشمردن مشکلات اداره ورزش شهرستان گفت: با وجود همه کمبودها بویژه در بخش بودجه و نیرو، این اداره در راستای ارتقای ورزش شهرستان در انجام وظایف از جمله برگزاری مسابقات، همایشها، توسعه ورزش همگانی، ساماندهی سالن های ورزشی، بیمه ورزشکاران و غیره با تمام توان تلاش کرده است.
مهدی محبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس افزود: ورزش یکی از ارکان مهم سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که سرمایه گذاری و هزینه کردن در امور ورزشی نه تنها عملی افراطی نیست بلکه در واقع می تواند در راستای سلامت جامعه بویژه جوانان بسیار مؤثر باشد. بنابراین تک تک افراد جامعه باید نسبت به امر ورزش و توسعه و گسترش آن احساس مسئولیت کنند.
محبی ضمن اشاره به توانمندی ورزشکاران نابینای فردیس و حضور آنها در مسابقات آسیایی و استانی و کسب عناوین مختلف قهرمانی گفت: با توجه به شرایط ویژه ورزشکاران نابینا، سالن مجزای تمرین برای این افراد مورد نیاز است که اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با همکاری یکی از خیرین و یک سالن ورزشی برای نابینایان احداث نماید. وی از راه اندازی ورزش برای مدیران شهرداری و احداث زمین ورزشی برای آنان، بعنوان یکی دیگر از اقدامات دیگر اداره ورزش شهرستان نام برد. رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: که با توجه به مشکلات موجود در شهرستان فردیس، شورا و کابینه ورزشی در مشکین دشت تشکیل شد تا بتوانیم از استعداد های بالقوه این بخش نیز به خوبی بهره مند شویم.وی ضمن بیان اینکه شهرستان فردیس از استعداد های ورزشی و قهرمانان خوبی برخوردار است که باید در زمینه پرورش این قهرمانان دقت بیشتری داشته باشیم افزود: این اداره تنها با 6 نفر نیرو تلاش می کند تا در حوزه ورزش و جوانان اقدامات مؤثری انجام دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود