15 تیر 1395
شماره خبر: 165925

تیم‌های برتر فوتسال «جام رمضان» استان البرز امشب معرفی می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم‌های برتر فوتسال «جام رمضان» استان البرز امشب معرفی می‌شوند


با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی فوتسال جام رمضان استان البرز تکلیف تیم های برتر این مسابقات امشب (سه شنبه) مشخص می شود.
این رقابت ها با حضور ۲۵ تیم در دو بخش ادارات و آزاد به میزبانی سالن ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد. پرونده مسابقات رده ادارات دوشنبه شب گذشته بسته شد و تیم «مپناپارس» با برتری ۳ بر یک مقابل «قالب های صنعتی» به مقام قهرمانی رسید. در این رده و در بازی رده بندی نیز تیم «مدیریت درمان» استان البرز به لطف پیروزی ۲ بر یک مقابل «دانشگاه علوم پزشکی» البرز به مقام سومی رسید.
در شب پایانی این رقابت ها نیز با برگزاری دو دیدار تکلیف تیم های اول تا سوم مسابقات فوتسال جام رمضان استان البرز مشخص می شود. در بازی های امشب ابتدا دو تیم «امید چمران» و «اتاق اصناف» برگزار کننده دیدار رده بندی خواهند بود و «گل سرخ» و «سادات حسینی» برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند. مراسم اهدا جوایز تیم های برتر دو رده آزاد و ادارات پس از پایان رقابت ها با حضور مسئولان استانی برگزار می شود ضمن آنکه قرار است در خلال برگزاری مراسم اختتامیه از مقام شامخ ۱۰ شهید ورزشکار استان با حضور خانواده معظم آنها و توسط کنگره سرداران شهید استان البرز تقدیر شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود