29 تیر 1395
شماره خبر: 166646

بانوان نظرآباد از داشتن سالن اختصاصی محرومند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بانوان نظرآباد از داشتن سالن اختصاصی محرومند


جواد روستاکاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد ، ورزش این شهرستان را مستلزم توجه بیشتر مسئولین و متولیان ورزش البرز دانست و گفت: این شهرستان نیازمند سالن اختصاصی بانوان است.
جواد روستاکاری رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد در خصوص توجه بیشتر مسئولین به ورزش این شهرستان در گفتگو با تصویرالبرز اظهار داشت:با توجه به اینکه قدمت ورزش در نظرآباد به دهه ۱۳۳۰ برمی گردد و شهرستان نظرآباد دارای پتانسیل بسیار بالایی در عرصه ورزش قهرمانی در بین تمامی شهرستان های استان البرز است و پیشکسوتان و قهرمانان زیادی از دل ورزش این شهرستان بیرون آمده اند.
وی ادامه داد: حضور پیشکسوتان و قهرمانان کشوری و جهانی انتظارات را از این اداره افزایش داده و توجهات بیشتری را می طلبند تا در مسیر قهرمانی و کسب افتخار برای استان البرز و شهرستان نظرآباد گام بردارند و از همین رو مسئولین استانی باید توجه بیشتری به ورزش نظرآباد داشته باشند و مانیز بتوانیم خدمات مناسبی به مردم ارائه دهیم. روستاکاری در ادامه پیرامون مشکلات زیربنایی ورزش شهرستان نظرآباد نیز یادآور شد :با توجه به اینکه طی چند سال گذشته احداث و افتتاح سالن های ورزشی در سطح شهرستان رشد محسوسی داشته و به دنبال آن در حال حاضر سرانه رشد و وجود اماکن ورزشی در شهرستان حدود ۴۱ صدم است و این رقم بالطبع با استاندارد جهانی ۵۹ صدم فاصله دارد باید به رشد و تقویت این مسئله توجه ویژه و اساسی شود و یکی از دغدغه های اداره ورزش و جوانان نظرآباد کمبود اعتبارات و سالن های ورزشی مورد نیاز است. رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباددر ادامه گفت: با توجه به جمعیت بالای بانوان علاقه مند به ورزش و نبود سالن اختصاصی برای ورزش بانوان یکی از ضرورت ها در شهرستان ایجاد سالن اختصاصی بانوان است که این امر هنوز محقق نشده و بانوان نظرآبادی از داشتن سالن اختصاصی محرومند. همچنین روستاکاری در پایان در خصوص کمبود های اماکن ورزشی شهرستان خاطر نشان کرد :در حال حاضر از دیگر نیازهای شهرستان سالن مسابقاتی چند منظوره و ایجاد پایگاه قهرمانی است و اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد به تنهایی پاسخگوی تمام نیاز های مذکور نخواهد بود و امید است مسئولین ورزش استان البرز با مساعدت های خود گام های بزرگی را در جهت رشد و بالندگی ورزش شهرستان نظرآباد بردارند.



منبع: دانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود