21 آبان 1395
شماره خبر: 169625

رضوانی: شنا از پرمدال ترین رشته های المپیکی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رضوانی: شنا از پرمدال ترین رشته های المپیکی است


رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز، شنا را از پر مدال ترین رشته های المپیکی دانست که نیازمند توجه بیشتر است.
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز اظهار کرد: داشتن برنامه برای هیئت امری ضروری است اما مهمتر و سخت تر از آن اجرای برنامه ها است. وی ادامه داد: کمک به رئیس منتخب توسط اعضای هیئت و همدلی میان جامعه ی شنا ی استان می تواند سرعت رشد و پیشرفت این رشته در البرز را دو چندان کند. رضوانی با بیان این که حضور غفرانی به عنوان یکی از قهرمانان ملی در راس مدیریت ورزش استان البرز غنیمت است، گفت: قطعا از این پس تعامل و همکاری فدراسیون و اداره کل با یکدیگر بیشتر خواهد بود تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های یکدیگر به توسعه شنای استان کمک کنیم. رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تاکید کرد: رئیس منتخب می بایست نسبت به برنامه و اقدامات هیئت احساس مسئولیت کرده و از پتانسیل و نظر تمامی دلسوزان این رشته بهره مند شود.
وی با اشاره به مدال آوری این رشته در المپیک خاطر نشان کرد: شنا، شیرجخ و واترپلو در کنار ژمیناتسیک و دو میدانی علاوه بر این که رشته هایی پایه به حساب می آیند، جزو پر مدال ترین رشته های ورزشی المپیک نیز به شمار می رود که در صورت حمایت مناسب مب تواند افتخارات زیادی را در آینده برای کشور بدست آورد. این مسئول افزود: همکاری با آموزش و پرورش کلید طلایی رشد و پیشرفت رشته ی شنا است که رئیس هیئت می بایست برای ان برنامه ی ویژه ای در نظر داشته باشد. رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان تصریح کرد: بدون شک در مباحث مربوط به استعدادیابی البرز جزو 5 استان برتر کشور است که امیدواریم با انتخاب رئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه به جایگاه اصلی خود در شنای کشور دست یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود