9 بهمن 1395
شماره خبر: 173786

البرز مهد ورزش پرورش اندام کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز مهد ورزش پرورش اندام کشور


رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام البرز گفت: این استان مهد پرورش اندام کشور است و اسطوره های این رشته ورزشی مانند بیت الله عباسپور،محرم پناهی و حسن رهنما از این استان بوده اند.
حمید حیدرخانی ، افزود: هم اکنون حدود 400 باشگاه ورزشی فعال در رشته بدنسازی در استان فعال و البرز در این رشته ورزشی وضعیت خوبی دارد. وی با بیان اینکه بیشتر قهرمانان قوی ترین مردان ایران از این استان هستند اظهار داشت:امسال نیز در مسابقات قائم که حدود 10 روز پیش در مشهد برگزار شد تیم پرورش اندام البرز در بخش تیمی و انفرادی توانست مقام اول و سومی را کسب کند. حیدرخانی گفت: به منظور نظارت هر چه بیشتر بر فعالیت باشگاهها و بررسی مشکلات و نواقص آنها اقدام به شناسنامه دار کردن باشگاههای بدنسازی و پرورش اندام استان کرده ایم که تا کنون 150 تا از باشگاهها شناسنامه دار شده اند.
وی با اشاره به اینکه در هر باشگاه 150 تا 200 ورزشکار عضو هستند بیان داشت:به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی استان البرز در 15 بهمن ماه در سالن ورزشی شهد کیانپور کرج برگزار خواهد شد. رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام البرز در ادامه با بیان اینکه با خرید و فروش مکمل های ورزشی غیر مجاز در باشگاهها به شدت برخورد خواهد شد گفت: تا کنون در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته و در صورت هر گونه گزارش از سوی شهروندان در اسرع وقت برخورد خواهد شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود