1 اسفند 1395
شماره خبر: 175003

استان البرز فاقد سالن بولینگ است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استان البرز فاقد سالن بولینگ است


نائب‌رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد البرز با اشاره به اینکه در استان حتی یک سالن بولینگ هم نداریم، گفت: بازیکنان البرزی برای تمرین به تهران مراجعه می‌کنند.
راحله حیدرنژاد از برگزاری مسابقات بیلیارد به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: بیش از 100 نفر در بخش آقایان و حدود 30 نفر از خانم‌ها در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
نائب‌رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد البرز با بیان اینکه طبق آخرین رتبه‌بندی فدراسیون، البرز در رتبه سوم کشوری قرار دارد، افزود: باتوجه به ممنوعیت ورود بانوان به سالن‌های بیلیارد دفتر هیئت بولینگ و بیلیارد در کرج به عنوان پایگاه قهرمانی بیلیارد در خدمت بانوان علاقه‌مند به این رشته است. وی با اشاره به اینکه در استان حتی یک سالن بولینگ هم نداریم، ادامه داد: بازیکنان البرزی برای تمرین به تهران مراجعه می‌کنند. حیدرنژاد با اشاره به اینکه تقریبا 40 سالن بیلیارد در البرز فعال هستند، توضیح داد: مقام‌های اول تا سوم کشوری در رشته‌های اسنوکر و پاکت بیلیارد در بخش بانوان در انحصار استان البرز است و این استان در رشته بیلیارد همیشه سرآمد بوده و هست. وی با تاکید بر اینکه مسابقات استانی و لیگ‌های داخلی به صورت مستمر در حال برگزاری است، بیان کرد: در حال حاضر پریسا منگلی و امیر سرخوش بازیکنان البرزی حاضر در تیم ملی هستند.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود