15 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 177711

راه اندازی اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

راه اندازی اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز


رئیس هیات نابینایان و کم بینایان البرز گفت: برای نخستین بار در کشور اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز راه اندازی می شود.
روزبه زورقی افزود:این ورزش هم اکنون در دنیا وجود دارد اما در کشور ما هنوز فعال نشده به همین منظور هیات نابینایان و کم بینایان البرزی این ورزش را در استان راه اندازی خواهد کرد. وی اضافه کرد: پیست بین المللی دیزین یکی از ظرفیت های بسیار خوب در استان است که از این ظرفیت می توان برای نخستین بار در کشور اسکی نابینایان و کم بینایان را راه اندازی کرد. زورقی گفت: همانگونه که برای نخستین بار در کشور هیات نابینایان و کم بینایان البرز موفق به راه اندازی ورزش بیلیارد برای این قشر جامعه شد ، این قابلیت نیز وجود دارد که بتوانیم ورزش اسکی را نیز برای نابینایان و کم بینایان البرزی راه انداخت.
وی در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت های ورزشی موجود در استان مختص ورزشکاران نابینا و کم بینا استان نیست اظهار داشت:همچنین یکی دیگر از برنامه هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان البرزی راه اندازی ورزش کوهنوردی است که به همین منظور نیز هم اکنون در حال رایزنی با هیات کوهنوردی استان هستیم. زورقی ادامه داد: یکی از تلاش های این هیات این بوده که همواره با استفاده از امکانات موجود برای رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش نابینایان و کم بینایان استان بهره برد. رئیس هیات نابینایان و کم بینایان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های سال 96 هیات اشاره و گفت:یکی از اولویت های اصلی برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی این مسابقات است که برای اجرای این مهم نیاز به جذب اسپانسر داریم. زورقی گفت: از شرکت های بزرگ و خیرین ورزشی دعوت می کنیم تا با مشارکت هر چه بیشتر بتوانیم میزبانی مسابقات را بر عهده گیریم. وی ادامه داد:همچنین امسال در 16 مسابقه قهرمانی کشور اعزام خواهیم داشت .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود