13 شهریور 1396
شماره خبر: 183472

سالن ورزشی ۶۰۰۰ هزارنفری کرج در انتظار تأمین اعتبار

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سالن ورزشی ۶۰۰۰ هزارنفری کرج در انتظار تأمین اعتبار


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تکمیل سالن ورزشی شش هزار نفری کرج به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
امیر غفرانی با اشاره به وجود ظرفیت‌های ویژه ورزشی در استان، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان البرز همواره درصدد شناسایی و شکوفایی این ظرفیت‌ها در سنین پایه نظیر نونهالان و نوجوانان بوده است.
وی بابیان اینکه پیرو تحقق این مقوله مرکز قهرمانی و استعدادیابی ورزشی در استان البرز تشکیل و چند سالی است که فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: در حال حاضر ۱۴ رشته برای مسابقات جهانی در این پایگاه ارائه و آموزش داده می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه با اشاره به روند تکمیل سالن ورزشی شش هزار نفره انقلاب کرج، تصریح کرد: اتمام این سالن ورزشی در مجموع به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. وی به بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: به‌طورقطع تکمیل و به سرانجام رسیدن این مجموعه آثار مثبتی را برای استان در بعد ورزش به همراه خواهد داشت. وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود از برنامه برگزاری المپیاد ورزشی در استان و شهرستان‌های البرز طی ماه‌های آتی خبر داد و گفت: سال گذشته این برنامه بعد از وقفه یک الی دو ساله برگزار شد که بنا داریم این رویداد مهم ورزشی طی سال جاری با همکاری آموزش‌وپرورش بار دیگر برگزار شود. به گزارش خبرنگار مهر، طبق اظهارات مسئولان عقب‌ماندگی‌های فراوان در حوزه سرانه‌های ورزشی استان البرز به‌ویژه کلان‌شهر کرج احساس می‌شود شاید وجود همین عقب‌ماندگی‌ها باعث شد که اوایل دهه ۹۰ احداث سالن شش‌هزارنفری کرج در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد، تا در سایه این تحول بزرگ استان البرز این شانس را داشته باشد با بهره‌برداری از بزرگ‌ترین سالن ورزشی سرپوشیده، خود را در ردیف استان‌هایی ببینید که در میزبانی از ورزش‌های داخل سالن حرف برای گفتن داشته باشد.
در کارنامه پروژه ملی سالن شش‌هزارنفری کرج وقفه‌ای سه‌ساله به چشم می‌خورد، اما نیمه نخست سال ۹۴ بود که با تغییر پیمانکار اجرایی از سوی شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی دوباره این پروژه در مسیر پیشرفت قرار گرفت. اما گویا قصه تکراری بی‌اعتباری پایانی ندارد، تکمیل سالن ورزشی شش‌هزارنفری کرج در حالی به قول ورزشی‌ها در آفساید قرار دارد که سرانه‌های ورزشی استان پایین و علاقه ورزشکاران البرزی برای حضور در میدان‌ها کشوری و جهانی بالا است. حالا باید امیدوار بود با تأمین اعتبار در این سالن به روی ورزشکاران استان باز شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود