14 بهمن 1396
شماره خبر: 190893

"الهام کاکلی" ورزشکار البرزی مدال نقره مسابقات دو و میدانی آسیا را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 "الهام کاکلی" ورزشکار البرزی مدال نقره مسابقات دو و میدانی آسیا را کسب کرد


رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز با اشاره به برگزاری هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا، گفت: الهام کاکلی دونده البرزی مدال نقره مسابقات داخل سالن آسیا را کسب کرد.
محمد قلی‌مرادی ، با اشاره به برگزاری هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، اظهار داشت: "الهام کاکلی" ورزشکار البرزی به مدال نقره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا (تهران) دست یافت. رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز، افزود: در بخش تیمی چهار نفره نیز در 400 متر تیم ملی ایران (متشکل از الهام کاکلی، مریم محبی، زهرا مرادی و فائزه نسایی) صبح امروز ضمن جابجایی رکورد ملی این ماده مدال نقره مسابقات آسیایی را نیز به دست آوردند. وی ادامه داد: در جریان دومین روز از این مسابقات بانوان ملی پوش ایران با 8 مدال و یک جابجایی رکورد روز خود را به پایان رسانده بودند.در پرش با نیزه برای نخستین بار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مدال آور باشد و در مجموع تیم دو و میدانی دختران ایران یک مدال طلا، 5 نقره و 5 مدال برنز در این مسابقات کسب کرد.
قلی‌مرادی اضافه کرد: 8 نفر از داوران دو و میدانی استان البرز نیز از طرف فدراسیون دو و میدانی برای قضاوت مسابقات داخل سالن آسیا دعوت شدند که این مسابقات را قضاوت کردند.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود