14 بهمن 1391
شماره خبر: 19723

سایپا البرز در یک قدمی پلی‌ آف

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سایپا البرز در یک قدمی پلی‌ آف


سپیدارآنلاین: تیم والیبال سایپا تا پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال سه دیدار دیگر دارد که مهمترین حریف این تیم در این سه مسابقه میزان خراسان رضوی است و پیروزی بر این تیم می تواند مجوز حضور نارنجی پوشان در مرحله پلی آف را تضمین کند.
هفته نهم دور برگشت لیگ برتر والیبال یکشنبه 15 بهمن ماه با شش بازی در شهرهای ارومیه، یزد، بندرعباس، گنبد، تهران و مشهد پیگیری خواهد شد. نارنجی پوشان سایپا در یکی از مهمترین مسابقات های این هفته در مشهد مقدس مهمان شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان خراسان هستند. تیم والیبال سایپا که در حال حاضر با 35 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد، رقابت نزدیکی با تیم های شهرداری ارومیه (34 امتیاز) و میزان خراسان (31 امتیاز) برای ماندن در این جایگاه دارد. نارنجی پوشان تا پایان دور مقدماتی سه دیدار دارند که مسابقه مشهد برابر میزان مهمترین آنها خواهد بود، زیرا از یک طرف پیروزی بر این تیم امتیازات سایپا را افزایش خواهد داد و از سوی دیگر میزان خراسان از جمع رقبای سایپا خارج می کند. سایپا در دو هفته دیگر این رقابت ها به ترتیب با آلومینیوم المهدی بندرعباس در کرج و بازرگانی جواهری در گنبد مصاف دارد که حریفان سرسختی برای این تیم نیستند. بنابر این پیروزی بر میزان مهمترین عامل برای حضور در جمع چهار تیم برتر و صعود به مرحله پلی آف محسوب می شود. بازیکنان جوان و با انگیزه سایپا در هفته گذشته لیگ برتر والیبال با شکست پیشگامان (قهرمان نیم فصل) انگیزه خود را برای مسابقه در برابر میزان دو چندان کردند. در صورتی که بازیکنان میزان خراسان به دلیل شکست در برابر باریج اسانس کاشان در شوک هستند. تیم والیبال میزان خراسان در دور برگشت لیگ برتر والیبال هشت دیدار داشته که تنها در دو بازی پیروز میدان بوده است . در صورتی که این تیم در هشت بازی دور رفت شش پیروزی و دو شکست داشت. این آمارها بیانگر ضعف تیم میزان خراسان در دور برگشت نسبت به دور رفت است. تیم والیبال سایپا در هشتم آذرماه و در بازی رفت رقابت های لیگ برتر امسال میزان خراسان را در کرج سه بر یک شکست داد. نارنجی پوشان تیم والیبال سایپا در لیگ برتر سال 90 نیز دو بار به مصاف میزان خراسان رفتند که در هر دو بازی پیروز میدان بود. دیدار نخست دور رفت و 27 مهرماه 90 انجام شد که سایپا در کرج سه بر صفر این تیم را شکست داد و در بازی برگشت نیز که 25 دیماه همان سال در مشهد برگزار شد، سایپا سه بر یک میزان را از پیش رو برداشت.
باید در مقابل میزان خراسان پیروز شویم
فرهاد نفرزاده سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در خصوص این دیدار گفت: این دیدار برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است میزان خراسان در خانه خود بازی های خوبی به نمایش می گذارد و بازیکنان ما باید با دقت فراوان گام به این دیدار بگذارند. وی ادامه داد: بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این دیدار دارند پیروزی در این بازی می تواند ما را راهی پلی آف کند و باید در این دیدار پیروز شویم. نفرزاده در پایان اظهار داشت: سایپا در دو هفته دیگر این رقابت ها به ترتیب باید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود