18 مهر 1397
شماره خبر: 203091

تجلیل استاندار البرز از مدیرکل ورزش و جوانان

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تجلیل استاندار البرز از مدیرکل ورزش و جوانان


اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال 1396 به عنوان برتر دست یافت و امیر غفرانی تجلیل شد.
جشنواره شهید رجایی استان البرز صبح امروز باحضور دکتر نجفی استاندار البرز و دیگر مسئولان استانی برگزار شد. در این مراسم دستگاههای اجرایی برتر استان البرز در سال 96 مورد تجلیل قرار گرفتند که اداره کل ورزش و جوانان در این میان به عنوان دستگاه برتر معرفی و امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اهدای تندیس و لوح مورد تقدیر قرار گرفت.
در این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای غفرانی
با سلام و احترام؛
تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان در اداره کل ورزش و جوانان موجب شده است در میان دستگاه های اجرایی استان از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی در ارزیابی عملکرد سال 1396 شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تبریک می گویم. امیدوارم با استمرار تلاش و تکاپو ویژه در سال حمایت از کالای ایرانی با عزم ملی و مدیریت جهادی، موجب ارتقای کارآمدی دولت و تدبیر و امید، توسعه استان، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن نسیم امید در مسیر ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران شوید. توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.
محمد علی نجفی
استاندار البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود