13 اردیبهشت 1398
شماره خبر: 213780

رقابت های لیگ اسنوبرد کشور با معرفی برترین ها پایان یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رقابت های لیگ اسنوبرد کشور با معرفی برترین ها پایان یافت


مسابقات اسنوبرد در رشته اسلالوم (مارپیچ کوچک) قهرمانی کشور با معرفی برترین ها در پیست بین المللی دیزین کرج به کار خود پایان داد.
در بخش جوانان پسر امیر حسن سولقانی، سید امیر حسام صید و امیرمهدی سولقانی، دربخش نوجوانان پسر ایلیا جانی ، حامد کلهر و عرفان صید و در بخش بانوان یگانه سولقانی، فاطمه کلهر و مارال کلهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی نونهالان امیر علی صید علیرضا سولقانی و مهیار وسولقانی و در رده سنی بزرگسالفان در بخش مردان حسین کلهر( فرزند جهانگیر، حسین کلهر(فرزند یونس) و سید حسین صید و در بخش بزرگسالان بانوان شیما یارخواه، ستاره یزدانی و شقایق یزدانی به ترتیب مقام های برتر را از آن خود کردند.در رده بندی تیمی استان های البرز، تهران و اصفهان مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.همچنین در بخش انفرادی در مردان حسین کلهر، حسن کلهر و رحمت اله مقدید و در بخش بانوان شیما یارخواه، زهرا جعفری ستاره مظهری و شیما سولقانی رتبه های برتر را به دست آوردند.
کاپ اخلاق مردان به عرفان صید و کاپ اخلاق بانوان نیز به فاطمه کلهررسید.این رقابت ها تحت عنوان جام گرامیداشت تلاش های 40 ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مدت 2 روز با شرکت بیش از 70 ورزشکار از 9 استان کشور در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود