18 آبان 1390
شماره خبر: 2443

مسابقات دو صحرانوردی جام سرداران شهید البرز در نظرآباد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات دو صحرانوردی جام سرداران شهید البرز در نظرآباد برگزار شد

مرحله دوم از سومین دوره مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی جام''‌سرداران شهید' استان البرز رده سنی جوانان و بزرگسالان در نظرآباد برگزار شد.
رییس هیات دو و میدانی ورزش و جوانان استان البرز گفت :‌ در این مرحله 152 دونده كه 122 نفر در بخش آقایان و مابقی بانوان بودند در قالب 10 تیم از شهرستانهای كرج ، طالقان ، ساوجبلاغ و نظرآباد با هم به رقابت پرداختند.
' محمد مرادی ' افزود: این دوندگان در بخش آقایان به مسافت شش كیلومتر و در قسمت بانوان به مسافت سه كیلومتر در جاده نظرآباد برگزار شد.
وی اضافه كرد: در نتیجه این رقابتها ، نمیا رشیدی از ساوجبلاغ ، اردشیر ایزدیار و محمد سهرابی از كرج به ترتیب رتبه اول تا سوم جوانان را كسب كردند ، همچنین در گروه سنی بزرگسالان رضا عزیزیان از كرج ، رحمان میرزایی از نظرآباد و داور حسین زادگان از كرج به ترتیب مقامهای اول تا سوم را كسب كردند.
وی یادآورشد:‌ در قسمت بانوان گروه سنی جوانان ، سهیلا نادری از كمالشهر، زهرا انوشی پور و فاطمه درخشانی از هشتگرد به ترتیب رتبه اول تا سوم را در این رقابتها كسب كردند و همچنین در گروه سنی بزرگسالان الهام دوست محمدی از هشتگرد، معصومه شوندی از كمالشهر و طاهره دهقان از كرج به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ، شناسایی استعدادهای برتر دو صحرانوردی و گسترش این رشته جذاب و پرتحرك را از اهداف برگزاری این رقابتها ذكر كرد.
وی یادآورشد: در دومین دوره مسابقات صحرانوردی جام سرداران شهید كرج كه سال گذشته با شركت كرج و شهرهای اقماری آن برگزارشد‌، تیمهای كرج ، مشكین دشت و ماهدشت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را كسب كردند. ‌ اكنون در سطح استان البرز حدود 400 مربی و داور دو و میدانی با بیش از دو هزار دونده وجود دارد كه 40 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند. بیشتر آموزشها و تمرینات دوندگان این استان در سه پیست دو و میدانی كرج شامل ورزشگاه انقلاب اسلامی ، مجموعه ورزشی شریعتی و سپاه و همچنین پیست دو و میدانی شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود.



منبع:ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود