2 اسفند 1399
شماره خبر: 250159

70 درصد بازیکنان شهدای رزکان نو از تیم جدا شدند/یارگیری جدید در دستورکار است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

70 درصد بازیکنان شهدای رزکان نو از تیم جدا شدند/یارگیری جدید در دستورکار است

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان نو ضمن تشریح وضعیت تیم و اقدامات انجام شده برای بهتر شدن شرایط، گفت: متاسفانه 70 درصد بازیکنان از تیم جدا شدند و سعی داریم با جذب بازیکنان با استعداد بومی تیم به رده‌های بالاتر دست پیدا کند.
محسن کریمی، سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان نو، در رابطه با وضعیت تیم خود، گفت: ۱۵ روز است که استارت آماده سازی و تمرین زده شد؛ با توجه به اینکه حدود ۷۰ درصد بازیکنان از تیم جدا شدند سعی داریم با یارگیری و جایگزین نفرات جدید تیم در همه پست‌ها تکمیل کنیم.سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان نو افزود: با هماهنگی و همکاری کادر فنی تیم، تست‌گیری از جوانان بومی و جویای نام استان صورت گرفت و از بین آن‌ها نفراتی انتخاب و با آن‌ها قرارداد امضا شد، این در حالی است که در بعضی پست‌ها نفراتی از لیگ دو و لیگ‌های دیگر برگزیده شدند که در حال حاضر مسابقات دارند و پس پایان لیگ به تیم خواهند پیوست.
سرمربی تیم شهدای رزکان نو، بیان کرد: با توجه به اینکه شروع مسابقات لیگ دسته ۳ از اوایل فروردین ماه آغاز می‌شود حدود ۶ هفته بدن‌سازی در پیش داریم که شرایط تست و تمرینات فشرده و بهم نزدیک است.
وی با اشاره به اینکه که تیم بامشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: بی‌صبرانه منتظر قرعه کشی مسابقات برای رویاروی با حریفان خود هستیم و نهایت تلاش خواهیم کرد بتوانیم نماینده خوبی و عالی برای شهر باشیم تا همچون گذشته با همکاری بازیکنان و کادر فنی نتایج خوب و ارزشمندی کسب کنیم.گفتنی است؛ تیم شهدای رزکان نو که از پایین‌ترین سطح یعنی لیگ شهرستان تلاش خود را کرد و بعد از چند سال تجربه در لیگ استان و لیگ دسته 3 توانسته به لیگ دو راه پیدا کند در دور قبلی مسابقات به دسته پایین سقوط کرد. حال این تیم تمرینات خود را با نشاط خاصی دنبال می‌کند و در صدد که با کادر بومی و پر انگیزه به دسته‌های بالاتر صعود کند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود