4 آبان 1400
شماره خبر: 258060

کرونا باشگاه‌های کشتی را ضربه فنی کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



رئیس هیات کشتی استان البرز گفت: طی دو سال با بسته بودن مدارس و شیوع کرونا، جمعیت ورزشکاران کشتی استان کاهش یافته است.
حمید یاری از بسته شدن بیش از ۱۵ باشگاه خصوصی کشتی در استان خبر داد و گفت: بسیاری از باشگاه‌های خصوصی به دلیل شرایط نامساعد در مدت شیوع کرونا در استان البرز بسته شده‌اند و هیچ حمایتی نیز از آنها صورت نگرفته است.به گفته وی با توجه به پر آسیب بودن کرج، ورزش می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند اما هیچ اقدام عملی از سوی مسئولان در این زمینه دیده نمی‌شود. رئیس هیأت کشتی البرز با بیان اینکه ۶۵ درصد بار ورزش ایران در المپیک را کشتی به دوش می‌کشد، گفت: برنامه ریزی مناسبی برای ارتقا این ورزش وجود ندارد.
یاری با انتقاد از کم کاری مسئولان استان در زمینه ورزش گفت: مسئولان البرز که اکثرا نیز غیر بومی هستند گویا هیچ تعصبی بر روی ورزش استان ندارند. مسئولان در دیگر استان‌ها پای کار ورزش هستند ولی در البرز چنین نیست. در کرج ظرفیت و قهرمان داریم اما مسئول دلسوز نداریم. وی ادامه داد: شهرداری‌ها در دیگر استان‌ها در ورزش تیم داری می‌کنند. چرا شهرداری کلانشهر بزرگی چون کرج نمی‌تواند اینکار را انجام دهد. استاندار البرز با وجود ظرفیت‌های بالای شهرک‌های صنعتی و کارخانجات مختلف که در البرز وجود دارد می‌تواند فعالان اقتصادی استان را به حمایت از ورزش ترغیب کند.
وی با اشاره به تبلیغات مناسب در صورت جذب حامی مالی گفت: در موضوع تبلیغات میدانی و پخش زنده تلویزیونی اقدامات لازم انجام می‌شود و در چنین شرایطی نیاز است تا مسئولان استان ورود کنند و به حمایت از ورزش و کشتی استان بپردازند. در کشتی پخش زنده تلویزیونی در مسابقات جهانی وجود داشت و مردم علاقه مند به این رشته هستند و شرکت‌ها و برندهای مختلف می‌توانند از این ورزش با توجه به ظرفیت‌های آن حمایت کنند.یاری با ابراز امیدواری از اینکه با عادی شدن شرایط کرونا و باز شدن مدارس، استعدادیابی با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد گفت: طی دو سال با بسته بودن مدارس و شیوع کرونا، جمعیت ورزشکاران کشتی استان کاهش یافته است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود