21 دی 1400
شماره خبر: 261899

قهرمان دو نیمه ماراتن کشور: نگهبان ساختمان هستم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



قهرمان چندین دوره دو و میدانی و دو نیمه ماراتن کشور گفت: برای امرار معاش و کسب درآمد موفق نشدم شغل مناسبی پیدا کنم، این رشته درآمد مناسبی ندارد و مجبور شدم برای کار رو به سوی نگهبانی ساختمان بیاورم .
منصور بیات گفت: از سال ۹۱ ورزش دو و میدانی را در رده نوجوانان آغاز کردم و توانستم در طی این چند سال قهرمانی جوانان ایران، قهرمانی چندین دوره لیگ کشور طی سال‌های متوالی و به تازگی قهرمانی دو نیمه ماراتن کشور در سال جاری را به دست بیاورم . بیات گفت: تمریناتم را در جاده آتشگاه، جاده برغان، پارک چیتگر و استادیوم‌های انقلاب و شریعتی انجام می‌دهم و در طی این مدت مسئولین هیات دو و میدانی استان بسیار من را مورد حمایت قرار دادند. وی افزود: برای امرار معاش و کسب درآمد موفق نشدم شغل مناسبی پیدا کنم، این رشته درآمد مناسبی ندارد و مجبور شدم برای کار رو به سوی نگهبانی ساختمان بیاورم.
قهرمان دو نیمه ماراتن کشور: نگهبان ساختمان هستم
این قهرمان ارزنده کشورمان افزود: با این شرایط شب‌ها بیدار هستم و روزها که باید استراحت کنم به تمرین می‌روم تا بتوانم مقامی کسب کنم. به لطف خدا با این شرایط سخت توانستم امسال در مسابقات دو نیمه ماراتن کشور شرکت کنم و رکورد این مسابقات را به نام خود ثبت کنم .بیات تصریح کرد: در سال ۲۰۱۴ توانستم در مسابقات جهانی که در کشور ترکیه برگزار شد از بین ۵۰ هزار شرکت کننده، نفر ۱۵ مسابقات شوم همچنین در سال ۲۰۱۸ در مسابقات ارمنستان شرکت کردم و توانستم مقام دوم را به دست بیاورم . وی اظهارکرد: تنها خواسته من این است شغل مناسبی داشته باشم تا بتوانم تمرینات خود را با قدرت ادامه دهم .بیات اظهار امیدواری کرد :حضور در میادین بین المللی آرزو و از هدف‌های ورزشی من بوده است اما شرایط حال حاضر من شرایط یک ورزشکار حرفه‌ای نیست، امیدوار هستم روزی بتوانم مانند ورزشکاران دیگر مورد حمایت قرار بگیرم و شرایط یک ورزشکار حرفه‌ای را داشته باشم .

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود