5 بهمن 1400
شماره خبر: 262649

تیم تکواندو مردان البرز قهرمان مسابقات کارگران کشور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



رییس هیات ورزش کارگران استان البرز گفت: تیم البرز به مقام قهرمانی مسابقات تکواندو کارگران ایران در بخش مردان به میزبانی شهرستان کاشان دست یافت.
خلیل عبداللهی گفت : مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور در بهمن ماه به میزبانی شهرستان کاشان برگزار شد و تیم البرز با ۳۹ امتیاز بر سکوی نخست مسابقات ایستاد و مقام قهرمانی کشور را کسب کرد.وی اظهار داشت: تیم های اصفهان الف(فولاد امیر کبیر کاشان) با ۳۳ امتیاز و تهران با ۲۶ امتیاز به ترتیب مقامهای دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.
رییس هیات ورزش کارگران استان البرز ادامه داد : در بخش کیوریگی در وزن اول محمد فرهمند و در وزن دوم پدرام آشوری از البرز رتبه اول را کسب کردند و در بخش های پومسه انفرادی منفی ۴۰ سال و یوب چاگی(تعادلی) مثبت ۴۰ سال میثم جهانی پور رتبه اول از البرز را کسب کرد و مقام فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات به محمد فرهمند از البرز تعلق گرفت.
عبداللهی افزود : مراسم اختتامیه و اهدای مدال، حکم قهرمانی و کاپ این دوره از مسابقات با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور، بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون و رئیس انجمن تکواندو کارگران کشور و سایر مسوولان حوزه ورزش کارگری برگزار شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود