7 بهمن 1400
شماره خبر: 262775

بعد از صعود به جام جهانی برای قهرمانی آسیا به چین می‌رویم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



تیم ملی هندبال ایران با درخشش ملی پوش البرزی کشورمان توانست برای دومین بار به جام جهانی ۲۰۲۳ لهستان و سوئد راه پیدا کند .
تیم کشورمان در یک چهارم نهایی این مسابقات که در کشورعربستان برگزار شد توانست تیم‌های ملی عربستان و کویت را با پیروزی پشت سر بگذارد و برای دومین بار به جام جهانی صعود کند.بدون شک حضور چشمگیر و سنگربانی محمد سیاوشی ملی پوش البرزی شماره یک هندبال ایران در این صعود بی تاثیر نبوده است. سیاوشی گفت: خدا را شکر توانستیم برای دومین بار بعد از چند سال به جام جهانی صعود کنیم .وی افزود: نتیجه اعتماد سرمربی به جوانان و حضور آنان در جمع ملی پوشان با تجربه این بود که بتوانیم یک صعود مقتدرانه داشته باشیم.سیاوشی افزود: تنها هدف ما قبل از اعزام به جام جهانی، قهرمانی آسیا است که به امیدخدا بتوانیم در مسابقات آسیایی نیز به روی سکو برویم.ملی پوش البرزی کشورمان گفت: فدراسیون در حد و توان خود حمایت‌های لازم را انجام داده، اما از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم تا با توجه به صعود تیم ملی هندبال به جام جهانی نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند.وی اظهار کرد: بازیکنان جوانی به تیم ملی دعوت شدند، بازیکنان تمام توان خود را برای صعود به جام جهانی به کار گرفتند و انتظار می‌رود مسئولین نیز حمایت لازم را انجام دهند.
ملی پوش شماره یک هندبال ایران گفت: بازی‌های آسیایی چین را پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم یک نتیجه قابل قبول بگیریم و در این مسابقات قهرمان شویم .به گزارش ایسنا، محمد سیاوسی اهل فردیس کرج است، وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ از فردیس شروع کرد و در سال ۱۳۸۰ بعد از حضور در اولین دوره لیگ هندبال به تیم ملی جوانان دعوت شد و توانست مقام سومی آسیایی را همراه با تیم ملی در کشور هندوستان به دست بیاورد. این دومین حضور وی در جام جهانی هندبال است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود