21 اسفند 1400
شماره خبر: 264973

آمادگی کامل برای شرکت های در رقابت های برون مرزی را دارم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



تنیس باز ملی پوش البرزی با اشاره به قطعی شدن حضورش در رقابت های کشورهای آسیایی و جهانی گفت: آمادگی کامل برای شرکت در این رقابت ها را دارم و تمام تلاشم بر این است که بتوانم در کنار سایر هم گروهی هایم بهترین نتیجه را برای تیم ملی و کشورمان رقم بزنیم.
«پریناز حاجیلو » افزود: با برگزاری انتخابی تیم ملی حضورم برای شرکت در این دوره از رقابت ها قطعی شده، این در حالی است که در صورت تائید فدراسیون به رقابت های آسیایی نیز اعزام خواهم شد.
وی اضافه کرد: انتخابی تیم ملی برای اعزام به این رقابت ها بسیار سخت و نزدیک بود اما با توجه به تمرینات و آمادگی که داشتم توانستم به عنوان نفر دوم انتخاب شوم.حاجیلو با بیان اینکه این رقابت های طی ماه های آینده برگزار می شود، اظهار داشت: مسابقات پیش روی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تلاشم را می کنم که بتوانم در این رقابت ها بهترین نتیجه را رقم بزنم. وی ادامه داد: با برگزاری اردوها هدف من و دیگر بازیکنان این است که با آمادگی هر چه بیشتر در این دوره از رقابت ها حضور یابیم.حاجیلو به مدت ۹ سال است که در رشته تنیس روی میز در حال فعالیت و سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را دارد. مدال برنز اپن جهانی تنیس روی میز اسلواکی و مقام سوم تور جهانی تنیس روی میز به میزبانی کشور پرتغال از جمله افتخار آفرینی های این تنیس باز البرزی است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود