19 آذر 1390
شماره خبر: 2765

باشگاه یاری كرج در مسابقات لیگ تكواندو نوجوانان كشور در صدر جدول است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

باشگاه یاری كرج در مسابقات لیگ تكواندو نوجوانان كشور در صدر جدول است

دبیر هیات تكواندو استان البرز گفت:تیم باشگاه یاری كرج در هفته پنجم و ششم مسابقات لیگ تكواندو باشگاههای كشور گروه سنی نوجوانان كه امروز جمعه در خانه تكواندو تهران برگزار شد، در صدر قرار گرفت.
' مهدی مباركی ' افزود: در این رقابتها شش تیم از باشگاههای كشور به رقابت پرداختند كه در نتیجه تیم سرپل ذهاب كرمانشاه بعد از یاری كرج نایب قهرمان شد. وی اضافه كرد: این موفقیت حاصل تلاش مربیان و دست اندركاران هیات و باشگاههای استان است كه با انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر به دست آمده است. مباركی یادآورشد: هفته هفتم و هشتم مسابقات لیگ تكواندو باشگاههای كشور نوجوانان هفته آینده مرحله نهایی آن در خانه تكواندو تهران برگزار خواهد شد. وی ، پشتوانه سازی برای تیم های ملی در مسابقات برون مرزی بین المللی ، آسیایی ، جهانی و المپیك را از هدفهای برگزاری این مسابقات لیگ ذكر كرد.
استان البرز اكنون با بیش از 15 هزار تكواندو كار كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند ، از قطب های تكواندو كشور محسوب می شود. همچنین استان البرز دارای 30 ملی پوش و 180 داور تكواندو است كه 70 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند كه چهار نفر از این داوران در بخش آقایان و یك نفر در بخش بانوان دارای رتبه داوری بین المللی هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود