21 آذر 1401
شماره خبر: 277185

اختصاص ۱۰‌ میلیارد تومان‌برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



مدیر اجرایی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز پروژه شش هزار نفری انقلاب کرج خبر داد.
باحضور مدیر اجرایی شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز مسائل مربوط به پروژه شش هزار نفری انقلاب کرج از جمله وضعیت فنی، اعتبار مورد نیاز و ... مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت. شاهین درستکار مدیر اجرایی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: از اعتبارات امسال شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به تکمیل سالن شش هزار نفری کرج اختصاص داده‌ایم.بهزاد فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز هم در این خصوص گفت: پروژه شش هزار نفری انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بارها استاندار محترم البرز بر تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ملی تاکید کرده‌اند.
وی گفت: تکمیل و بهره برداری از این این پروژه ملی خواسته و مطالبه مهم جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز است.سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: این پروژه نه تنها برای استان البرز بلکه برای ورزش کشور می‌تواند اثرگذار باشد و اتفاقات بزرگی از جمله رویدادهای مهم جهانی و بین المللی را میزبانی کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود