22 تیر 1392
شماره خبر: 28883

صادقی و رحمتی به طور رسمی نارنجی‌پوش شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

صادقی و رحمتی به طور رسمی نارنجی‌پوش شدند


حضور دروازه‌بان فصل قبل سپاهان و همچنین هافبک مصدوم استقلال در جمع بازیکنان سایپای البرز قطعی شد.
داوود فنایی اظهار داشت: با توجه به نیازی که تیم فوتبال سایپا به جذب یک دروازه‌بان جوان، باانگیزه و مستعد داشت،‌ درخواست جذب محمد باقر صادقی از طریق کادر فنی به مدیریت ارائه شد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه رایزنی‌ها و مقدمات این انتقال فراهم شد و دروازه‎بان فصل قبل سپاهان با سایپا به توافق رسید و وی امروز در جمع بازیکنان این تیم تمرین کرد. مربی دروازه‎بانان تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که آیا پیوستن ابراهیم میرزاپور به جمع نارنجی‎پوشان کرجی منتفی شد؟ گفت: با توجه به نظر مدیریت میرزاپور فصل آینده در سایپا نخواهد بود، البته این امر هیچ چیزی از شأن و منزلت این دروازه‌بان با تجربه و با اخلاق کم نکرده و ما از نظر فنی با او مشکلی نداشتیم. فنایی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه سایپا در فصل آینده از چه فردی برای حراست از دروازه خود سود خواهد برد؟ گفت: ما با آقای مهدی ثابتی که گلر با تجربه‎ای است، قرارداد داریم و در کنار وی وحید مهدی‎خوانی و محمدباقر صادقی که هر دو جوان و با انگیزه هستند، نیز حضور دارند. تیم فوتبال سایپای البرز که در جذب ستاره‌ها در فصل نقل و انتقالات ناکام مانده است، کیانوش رحمتی هافبک مصدوم تیم فوتبال سایپای البرز را جذب کرد. رحمتی اکثر دیدارهای دو فصل گذشته استقلال تهران را به دلیل مصدومیت از دست داده است و تنها در فصل 91 – 92، چند دقیقه برای استقلال تهران به میدان رفت. با این وجود از باشگاه سایپای البرز خبر می‌رسد که مدیریت این باشگاه قراردادی یک ساله با کیانوش رحمتی بازیکن سابق استقلال تهران و پاس بسته است. رحمتی به دلیل مصدومیت در لیست مازاد باشگاه استقلال قرار داشت و حتی چندی پیش در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اعلام کرد که هیچ یک از مدیران و اعضای کادر فنی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر حتی یک تماس با او نگرفته‌اند.
تایید انتقال صادقی و رحمتی به سایپا
در همین رابطه روابط عمومی باشگاه سایپای البرز در خبری اعلام کرد: تیم فوتبال سایپا البرز در ادامه یارگیری‌های این فصل خود دروازه‌بان جوان فصل گذشته سپاهان اصفهان و هافبک فصل گذشته تیم استقلال و سابق سایپا را جذب کرد. تیم فوتبال سایپا البرز که خود را برای حضور پرقدرت در سیزدهمین دوره لیگ برتر کشور آماده می‌کند محمدباقر صادقی، دروازه‌بان جوان و خوش آتیه فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان را جذب کرد. صادقی متولد 1368 است و سابقه 5 بازی برای تیم ملی جوانان ایران را در کارنامه دارد و همچنین در سال 2012 از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به این تیم دعوت شده است. وی نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه آسیا همراه با ذوب آهن را نیز در کارنامه دارد. همچنین با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال سایپا البرز کیانوش رحمتی هافبک تدافعی سال گذشته استقلال در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نارنجی‌پوشان کرجی را همراهی خواهد کرد. در ادامه این خبر آمده است، رحمتی پیش از این در دو دوره لیگ برتر سال‌های 86 - 87 و 87 -88 در سایپا البرز حضور داشته است. با احتساب جذب محمد صادقی و کیانوش رحمتی این تیم در فصل نقل و انتقالات 9 بازیکن جدید جذب کرده است. همچنین نارنجی‌پوشان کرجی در تمدید قرارداد با رحمان احمدی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان، سعید دقیقی و میلاد غریبی بهترین گلزنان خود در فصل گذشته و موفق نبوده و آنها را از دست داده است.
ماجراهای جالب میرزاپور در کرج
ضمن اینکه ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان 35 ساله و سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در هفته‌های اخیر ماجراهای جالبی در استان البرز داشته است. این دروازه‌بان پا به سن گذاشته ابتدا با سایپا به توافق رسید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود