7 بهمن 1402
شماره خبر: 299964

تیم هندبال بانوان البرز به دنبال کسب سکوهای برتر کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



رییس هیات هندبال البرز با اشاره به بازی خوب روز گذشته تیم بانوان شهدای رزکان این استان در رقابت های لیگ برتر مقابل تیم زاگرس جنوبی کازرون گفت: تیم بانوان البرز به دنبال کسب سکوهای برتر کشوری است.
مرتضی خادمی افزود: بانوان البرزی روز گذشته بازی بسیار خوبی مقابل تیم زاگرس جنوبی کازرون ارایه دادند و موفق شدند با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ این تیم را که در رده های بالا قرار داشت شکست دهند.
وی ادامه داد: پنج هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر هندبال باقی است و امیدواریم تیم هندبال بانوان شهدای رزکان البرز بتواند به فتح سکوهای نخست این رقابت ها دست یابد.
خادمی با بیان اینکه در صورت قرار گرفتن تیم در رده های اول تا دوم، موفق به کسب سهمیه آسیا خواهیم شد، تصریح کرد: در این صورت برای نخستین بار بانوان هندبالیست البرزی سهمیه جام باشگاه های آسیا را از آن خود خواهند کرد.وی با اشاره به حمایت های مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای رزکان البرز از تیم هندبال بانوان این باشگاه در رقابت های لیگ برتر بیان کرد: با توجه به حمایت ها و تلاش های بازیکنان تیم هندبال بانوان شهدای رزکان ، این تیم جایگاه خوبی در جدول لیگ برتر خواهد داشت.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود