7 اسفند 1402
شماره خبر: 301446

ثبت ۴ رکورد کشوری توسط شناگر البرزی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



السا اکبری با حضور در مسابقات شنای مسافت کوتاه جام حجاب پنج مدال طلا و یک مدال نقره‌ را از آن خود کرد و همچنین توانست چهار رکورد کشوری را بهبود و به نام خود ثبت کند.
سونیا عمرانی مربی تیم شنای بانوان استان البرز در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: تیم شنای بانوان البرز در دو رده سنی ۱۳تا۱۴ سال و ۱۵تا ۱۷ سال به مسابقات کشوری شنا به میزبانی استان اصفهان اعزام شد.عمرایی افزود: در این دوره از مسابقات خانم السا اکبری شناگر جوان و با استعداد البرزی توانست در مسابقات قهرمانی شنای مسافت کوتاه جام حجاب به عنوان پدیده‌ای در این رشته شناخته شود.
مربی تیم شنای بانوان البرز تصریح کرد: در این دوره از مسابقات السا اکبری توانست پنج مدال طلا و یک مدال نقره‌ را از آن خود کرده و همچنین چهار رکورد کشوری را بهبود و به نام خود ثبت کند.
وی خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ بدون شک نتیجه زحمات و تلاش بی‌وقفه او و مربی مجربش، سرکار خانم دکتر عزیزی بود. سرپرست تیم خانم ملیکا شریفیان و آیناز برازنده به عنوان مربی در این مسابقات حضور داشتند. مسابقات شنا قهرمانی شنای مسافت کوتاه جام حجاب از تاریخ دوم تا ششم اسفند با حضور ۲۶ تیم از سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود