8 شهریور 1403
شماره خبر: 309655

کسب ۳۱ مدال رنگارنگ در مسابقات ملی و بین‌المللی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



هیئت نابینایان استان البرز در طول ۲۰ ماه گذشته با کسب ۳۱ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور و بازی‌های پارآسیایی چین، افتخار آفرینی‌های چشمگیری داشته است.
سعیدخان فینی اظهار کرد: هیئت نابینایان استان در مدت زمان 20 ماه گذشته، کارنامه‌ای درخشان از خود بر جای گذاشته است. این هیئت با کسب 31 مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات قهرمانی کشور و بازی‌های پارا آسیایی چین، نشان داده است که ورزشکاران نابینای استان از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.خان فینی افزود: این هیئت علاوه بر موفقیت‌های ورزشی، اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از جمله آماده‌سازی خانه ورزش نابینایان، ساماندهی سیستم هیئت و حمایت از ورزشکاران انجام داده است.وی گفت: علاوه بر موفقیت‌های ورزشی، هیئت نابینایان استان اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان ساماندهی سیستم اتوماسیون و حسابرسی هیئت، توزیع ارزاق میان ورزشکاران با ارزشی بالغ بر 200 میلیون تومان، مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را انجام داده است.رئیس هیئت نابینایان استان گفت: ساماندهی وضعیت درآمدزایی چمن مصنوعی، راه اندازی لیگ گلبال استان، راه اندازی تیم بولینگ بانوان، تشکیل تیم فوتبال 5 نفره، معرفی رؤسای هیئت شهرستان‌های استان و کمیته‌های ورزشی، برگزاری جشنواره ورزشی و اردوهای مختلف از دیگر اقداماتی است که به آن می توان اشاره کرد.
وی گفت: این دستاوردها نشان می‌دهد که هیئت نابینایان استان با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مستمر توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. همچنین، حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران نابینا و ایجاد امکانات مناسب برای فعالیت‌های ورزشی آن‌ها، از جمله عواملی است که در این موفقیت‌ها نقش داشته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود