28 مهر 1403
شماره خبر: 312494

رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور در البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی استان البرز همزمان با هفته تربیت بدنی به مدت ۲ روز و با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از ۲۸ استان کشور حضور داشتند و رقابت‌ها در ۸ رده سنی برگزار شد.حداقل سن برای حضور در این مسابقات ۳۵ سال بود و آخرین رده سنی گروه ۷۰ سال به بالا بود.رییس هیات دوچرخه سواری البرز روز جمعه در حاشیه این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه در بخش تایم تریل انفرادی و روز جمعه ۲۷ مهرماه در بخش استقامت جاده برگزار شد.«برومند نظری» افزود: طول مسیر مسابقه در کمترین حالت هشت کیلومتر و در بیشترین مسافت متناسب با رشته و رده سنی شرکت کنندگان ۳۵ کیلومتر تعیین شد.
وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت سه تن از چهره های ماندگار دوچرخه سواری ایران « هاشم راستی، حسن آریان فرد و مهدی دوگچی » برگزار شد.وی ضمن اشاره به توانایی های استان البرز در زمینه دوچرخه سواری گفت: در این دوره از رقابت ها ۲ تیم با بیش از ۲۰ دوچرخه سوار از البرز با آمادگی کامل شرکت کردند.وی تصریح کرد: دوچرخه سواران البرزی افتخارات زیادی کسب کرده اند و در حال حاضر در رده پایه و جوانان البرز به عنوان استان قهرمان کشور است و در رده بانوان، بزرگسالان و پیشکسوتان جزو سه جایگاه برتر کشور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: از بین دوچرخه سواران البرز در رده بانوان ۲ نفر، آقایان و نوجوانان یک نفر، جوانان ۲ نفر و در رده سنی امید یک نفر عضو تیم های ملی دوچرخه سواری کشور هستند.
در پایان تعداد ۲۴ دوچرخه سوار به عنوان نفرات اول تا سوم در هشت رده سنی بخش تایم تریل، و تعداد ۲۴ دوچرخه سوار دیگر به عنوان نفرات اول تا سوم در هشت رده سنی بخش استقامت جاده معرفی شدند.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود