3 دی 1390
شماره خبر: 3189

افزایش مدال‌های ورزشکاران البرزی در رشته جودو

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

افزایش مدال‌های ورزشکاران البرزی در رشته جودو

دبیر هیئت جودو استان البرز گفت: این رشته ورزشی اولین سال فعالیت استانی خود را تجربه کرد و علیرغم فراهم نبودن زیرساخت‌ها و افزایش حجم کاری توانست به خوبی کار را انجام دهد.
جواد نورمحمدی اظهار داشت: طی نه ماه اخیر سعی کردیم بستر لازم برای ارتقای هیئت جودو کرج به استان را فراهم کنیم و شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که نگاه و فعالیت‌های ما در سطح استانی باشد. وی تصریح کرد: البته مشکلات فراوان در این مسیر داشتیم و به طور قطع نمی‌توان به زودی آنچه را که انتظار می‌رود را محقق کرد، اما گام‌ها به این سو سوق داده شده است. این مسئول ورزشی تصریح کرد: در طی نه ماه اخیر عملکرد هیئت قابل قبول بوده و ما توانستیم هم از حیث مدال‌آوری و کسب عنوان در کشور و هم ارتقای سطح کمی و کیفی جودو البرز قدم‌های موثری را برداریم. نورمحمدی افزود: در حوزه آموزشی نیز ما دو دوره بازآموزی داوری و آزمون دان‌های یک و دو، دوره مربیگری درجه سه و دو و دوره دفاع شخصی را برگزار کردیم. وی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش اعزام‌ها تیم‌های پسران و دختران نوجوان و تیم بزرگسالان آقایان استان البرز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که در دختران صاحب دو مدال طلا و پسران نوجوان پنج مدال شامل دو نقره و سه برنز و در بزرگسالان یک مقام سومی کسب کردیم. به گفته دبیر هیئت جودو استان البرز، در اعزام‌های برون مرزی نیز تیم استان البرز در مسابقات بین‌المللی زیتون ارمنستان شرکت کرد و توانست در حضور 14 تیم از نقاط مختلف دنیا عنوان قهرمانی را کسب کند که همین تیم در لیگ نوجوانان کشور به مقام سوم رسیده بود.
* البرز غایب بزرگ لیگ برتر جودو کشور
نورمحمدی عدم حضور تیم استان در لیگ برتر را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل فراهم نبودن شرایط و عدم جذب اسپانسر و البته عدم همکاری باشگاه سایپای البرز از آماده‌سازی و اعزام تیم به مسابقات لیگ برتر باز ماندیم و پس از چند سال حضور امسال غایب بزرگ مسابقات لقب گرفتیم. وی در بخش پایانی به برنامه‌های هیئت جودو این استان تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری نخستین دوره لیگ جودو نوجوانان استان البرز، برگزاری مسابقات انتخابی پیشکسوتان استان، اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری آزمون دان سه و چهار و همچنین دوره داوری مهم‌ترین برنامه‌های هیئت تا پایان سال 90 است که امیدوارم بتوانیم با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش استان البرز آن را به انجام برسانیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود