3 دی 1390
شماره خبر: 3221

مسئولان استان البرز از تیم‌های ورزشی خصوصی حمایت نمی‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسئولان استان البرز از تیم‌های ورزشی خصوصی حمایت نمی‌کنند

به دنبال واگذاری امتیاز تیم دسته اولی فوتسال استان البرز به نام شهر آفتاب به استان سمنان به نظر می‌رسد، دومین تیم لیگی این استان نیز در آستانه انحلال و واگذاری امتیاز آن به خارج از استان است.
این بار مدیران باشگاه اپتک کرج که تیم فوتسال این باشگاه در رقابت‌های لیگی کشور به نمایندگی از استان البرز حضور دارند، به دنبال واگذاری امتیاز این تیم هستند. در همین رابطه محمد حسین کمالی‌نژاد مدیر باشگاه اپتک کرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از سه سال پیش و با حمایت‌های مدیریت شرکت اپتک در لیگ فوتسال کرج کار خود را آغاز کردیم و با یک برنامه‌ریزی مطلوب پس از قهرمانی در کرج تیم را به لیگ زیر گروه و سپس دسته دوم کشور هدایت کردیم. وی افزود: امسال نیز در اولین حضور خود در لیگ دو کشور توانستیم عنوان ششم را کسب کرده که موفقیت خوبی برای ما این عنوان محسوب می‌گردد. این مسئول ورزشی ادامه داد: در طول سه سال اخیر همواره سعی کردیم از ظرفیت‌های موجود در کرج بهره بگیریم و حاصل این نگاه معرفی چند بازیکن این استان به فوتسال کشور بود.
* عدم حمایت مسئولان استان دلسردمان کرد
کمالی‌نژاد در ادامه به علل کناره‌گیری این باشگاه از حضور و سرمایه‌گذاری در ورزش پرداخت و گفت: متاسفانه در طول دو سال اخیر که در لیگ کشور حاضر هستیم از کمترین حمایت برخوردار شده و همواره در خصوص سالن تمرین و نحوه میزبانی از حریفان دچار مشکل بودیم. وی افزود: همچنین در طول این مدت یکی از مسئولان شهری به خود زحمت نداد تا برای تماشای بازی‌های ما به سالن بیاید و به اصطلاح چشممان به در سالن محل برگزاری خشک شد و آنها نیامدند. مدیر باشگاه اپتک کرج ادامه داد: تمام این مسائل در طول این دو سال دست به دست هم داد تا درنهایت به این نتیجه برسیم که از حضور در ورزش و سرمایه‌گذاری در آن انصراف بدهیم و به دنبال فروش امتیاز تیم و کناره‌گیری از فوتسال باشیم.
*تلاش برای تغییر شرایط
کمالی‌نژاد به رایزنی این باشگاه با مسئولان هیئت فوتبال استان البرز برای پیدا کردن یک راهکار جدید اشاره کرد و گفت: جلساتی برگزار شده و قول‌هایی برای حل مشکلات داده شده است، درعین حال طی روزهای آینده دیداری با فرماندار کرج خواهیم داشت که امیدوارم حاصل آن به ادامه کار باشگاه منتهی شود. وی در پایان گفت: در صورتی که به نتیجه لازم نرسیم امتیاز تیم را واگذار خواهیم کرد و علاقمندیم امتیاز در استان باقی بمانند در غیر این صورت امتیاز تیم را به خارج از استان واگذار می‌کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود