10 دی 1391
شماره خبر: 17554

فرصت اندک تاشروع لیگ دسته‌ دو فوتسال کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

فرصت اندک تاشروع لیگ دسته‌ دو فوتسال کشور


سپیدارآنلاین: درحالی که کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور باقی مانده اما حضور نمایندگان البرز در این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.
در حالی که فرصت زیادی تا آغاز لیگ دسته دوم فوتسال کشور باقی نمانده اما حضور نمایندگان البرز در این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار دارد. تیم اپتک که این روزها با مشکلات مالی مواجه شده قصد دارد امتیازخود را با قیمت بالاتری به یکی از شهرهای شمالی کشور واگذار کند. مقاومت نیز پس از رای کمیته انضباطی به لیگ دو برگشته و گویا باید برای حضور در لیگ دو در مسابقاتی تحت عنوان پلی آف حاضر شود. با توجه به این شرایط به نظر می رسد استان البرز در فصل جدید لیگ دو کشور نماینده ای نداشته باشد یا حداقل حضور یک تیم از این استان در مسابقات مذکور در هاله ای از ابهام قرار گیرد. این اتفاق در حالی رخ می دهد که بازیکنان خوب و با استعداد در استان البرز بسیارند ولی هنوز استان البرز نتوانسته آن گونه که انتظار می رود در مسابقات کشوری بدرخشد. هر دو تیم اپتک و مقاومت از بازیکنان شایسته ای برخوردارهستند و خیلی از کارشناسان معتقد هستند فوتسال البرز می تواند جایگاه مناسبی در سطح کشور پیدا کند ولی در حال حاضر و با توجه نزدیک شدن به مسابقات لیگ دسته دو کشور کمتر کسی امید دارد نماینده ای از استان البرز در این مسابقات حاضر شود.
فوتسال استان البرز می تواند در سطح کشور جایگاه مناسبی پیدا کند
محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: فوتسال استان البرز روند خوبی را طی می کند و نسبت به سال های گذشته روند رو به رشدی داشته است در حال حاضر تیم مقاومت با توجه به تخلفاتی که داشته و با رای کمیته انضباطی باید در مسابقات پلی اف شرکت کند که امیدواریم با مدیرت خوب مسئولان این باشگاه این تیم بتواند به مرحله گروهی صعود کند در خصوص تیم فوتسال مبل کریمی نماینده البرز در لیگ سوم کشور باید بگویم هیئت فوتبال تمام سعی خود را انجام خواهد داد تا این باشگاه با قدرت در مسابقات حاضر شود و در نهایت اگر صحبت میان مسئولان این باشگاه و اپتک در خصوص فروش سهمیه به گوش رسیده داخلی است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود