11 دی 1390
شماره خبر: 3501

برگزاری 6 دوره مربیگری فوتبال در البرز ‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری 6 دوره مربیگری فوتبال در البرز ‌

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز برگزاری شش دوره مربی‌گری در سطوح مختلف تا پایان امسال در این استان خبر داد.
منصور بیک‌وردی افزود: بر‌اساس برنامه کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کشورمان 9 سهمیه برای استان البرز در سال 90 اختصاص یافت که تاکنون دو دوره مربیگری استعدادیابی و درجه B آن برگزار شده است.
وی افزود: در همین زمینه و تا پایان سال سایر دوره‌ها نیز با برنامه‌ریزی مناسب برگزار خواهد شد و امیدواریم این کلاس‌ها تاثیر خوبی بر رشد فوتبال در استان تازه تاسیس البرز داشته باشد. این مسئول ورزشی به تشریح کلاس‌های داوری فوق پرداخت‌ و گفت: دوره مربیگری درجه C در نظرآباد، دو دوره مربیگری استعدادیابی در کرج و نظرآباد، دوره مربیگری سطح یک فوتسال ویژه بانوان، دوره مربیگری درجه C ویژه آقایان در کرج و دو دوره مربیگری فوتسال سطح یک و درجه یک آسیایی از دوره‌هایی است که تا پایان‌ امسال در این استان برگزار خواهد شد.
ارتقا‌ی سطح مربیان به درجه‌های بالاتر مربیگری
مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به کافی بودن تعداد دوره‌های اختصاص یافته به استان گفت: در حال حاضر بخش اعظمی از مربیان فعال استان دارای مدرک مربیگری هستند و برنامه این کمیته بر ارتقاء دانش فنی این مربیان به درجه‌های بالاترمربیگری است. بیک‌وردی ادامه داد: بنابراین در سال جاری بیشتر توان خود را بر برگزاری دوره‌های پیشرفته در فوتبال و اراده مدرک معتبر مربیان فعال فوتسال متمرکز کرده‌ایم.
تکمیل بانک اطلاعات مربیان تا پایان سال
وی در ادامه به ایجاد بانک اطلاعاتی مربیان فوتبال استان البرز اشاره کرد و گفت: طی فراخوانی در ابتدای امسال اطلاعات مربیان فعال در سطوح مختلف جمع‌آوری شده که و تاکنون اطلاعات بیش از نیمی از این مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال 90 این بانک کامل شده و بر اساس تحلیل اطلاعات آن برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. به گفته بیک‌وردی نخستین تالار گفت‌وگو مربیان استان البرز نیز با همکاری کانون مربیان فوتبال ایران طی یک ماه آینده برگزار خواهد شد. وی در پایان اعلام کرد: آشنایی مربیان البرزی با آخرین دستاوردهای علمی فوتبال هدف نخست کمیته مربیان هیئت فوتبال این استان است‌ و ‌تلاش خواهیم کرد با ابزارهای مختلف این دانش را در میان فعالان فوتبال استان البرز تقویت کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود