6 اسفند 1390
شماره خبر: 5197

اولین دوره آموزشی آنالیز فوتبال در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اولین دوره آموزشی آنالیز فوتبال در استان البرز برگزار شد

اولین دوره آموزشی آنالیز فوتبال استان البرز در سال 1390 با حضور بیش از 100 مربی فعال استان البرز زیر نظر مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برگزار شد.
این دوره به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج و همکاری کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز و کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شد و افراد حاضر در این دوره با آخرین دستاوردهای آنالیز و تحلیل فوتبال آشنا شدند.
منصور بک‌ وردی مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز در این رابطه گفت: این دوره یک‌ روزه با هدف آشنایی مربیان فوتبال استان البرز با علم نو ظهور آنالیز برگزار شد و با بهره‌مندی از تدریس و تجربیات مجید جلالی یکی از مربیان پیشرو کشور در زمینه فوتبال علمی و آکادمیک شاهد برگزاری دوره‌ای بسیار با کیفیت و ثمر بخش بودیم. وی افزود: با توجه به تعطیلی لیگ برتر در این مقطع زمانی برنامه‌ریزی برای برگزاری این دوره یکروزه صورت گرفت و با موافقت مجید جلالی این دوره با حضور وی برگزار شد. بک وردی تصریح کرد: با توجه به این که مجید جلالی چندی پیش در سمینار مربیان آسیا حاضر شده بود وی آخرین دستاوردهای مطرح شده در این کلاس قاره کهن را به مربیان استان البرز منتقل کرد و همین مسئله بر کیفیت این دوره آموزشی افزود. مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز با قدردانی از تلاش‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: پیگیری‌ها و تلاش‌های این دوستان موجب فراهم شدن مقدمات برگزاری این دوره شد و خوشبختانه با استقبال خوب مربیان فعال البرز و حتی شهرها و استان‌های همجوار گردید ضمن آن که در پایان این دوره به نفرات حاضر در کلاس گواهی شرکت اعطا گردید.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود