15 دی 1390
شماره خبر: 3697

تقدیر فدراسیون هاکی از میزبانی شایسته البرزی‌ها

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تقدیر فدراسیون هاکی از میزبانی شایسته البرزی‌ها

رئیس فدراسیون هاکی با ارسال نامه‌ای برای مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، از میزبانی شایسته این استان در رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر هاکی تقدیر کرد.
محسن ربیعی سرپرست هیئت هاکی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در این نامه که رونوشت آن برای رسول‌نژاد معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز ارسال شده، بهرام شفیع از میزبانی استان البرز به عنوان یکی از بهترین میزبانی‌های چند سال اخیر لیگ برترهاکی یاد کرده است. وی افزود: در این نامه از عملکرد مجموعه ورزشی استان البرز به ویژه مسئولان هیئت هاکی استان قدردانی شده است. ربیعی در ادامه با ابراز خوشنودی از توجه مسئولان وزارت ورزش و جوانان به هیئت هاکی استان البرز، این موضوع را عاملی مشوق برای فعالیت‌های بیشتر این هیئت برشمرد و گفت: تیم استان البرز تنها با چند ماه تمرین خود را مهیای حضور در این رقابت‌ها کرد، با این حال به گفته کارشناسان و تیم‌های حاضر فراتر از انتظار ظاهر شد. وی ادامه داد: نمایش قابل قبول و ارائه بازی‌های خوب تیم هاکی استان البرز، نشان دهنده توانمندی‌های بالای ورزشکاران البرزی است.
ربیعی از برنامه‌های هیئت هاکی استان البرز برای فراهم کردن مقدمات برگزاری یک دوره مسابقات بین‌المللی در این استان خبر داد و گفت: در تلاشیم با همراهی مسئولان استان البرز و حمایت فدراسیون هاکی در آینده‌ای نزدیک این رقابت را با حضور کشورهای خارجی برگزار کنیم. وی در پایان افزود: استان البرز زیر ساخت‌های لازم برای تحقق این مهم را داشته و امیدواریم با برگزاری رقابت‌های مهم داخلی و بین‌المللی شاهد توسعه ورزش هاکی در این استان تازه تاسیس باشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود