18 دی 1390
شماره خبر: 3775

ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری در نظرآباد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد از پایان فاز مطالعاتی ورزشگاه 5 هزار نفری این شهرستان و شروع عملیات اجرائی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
علیرضا روستاکاری افزود: طی روزهای آینده با معرفی پیمانکار عملیات اجرایی بزرگ‌ترین فضای ورزشی شهرستان نظرآباد آغاز می‌شود که امیدواریم این طرح در مدت زمان مشخص اجرایی شود. روستاکاری به آخرین وضعیت ورزش شهرستان در بحث عمرانی اشاره کرد و گفت: دهه فجر امسال زمین چمن تنکمان و سالن ورزشی بختیار به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن آن که تا پایان امسال پیمانکاران متعهد شده‌اند زمین‌های چمن احمدآباد و علی‌آباد را آماده و تحویل دهند. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد از نشست مشترک نماینده مردم این شهرستان با وزیر ورزش وجوانان خبر داد و اظهار داشت: هفته گذشت به همراه نماینده مردم شهرستان‌های نظرآباد، طالقان و ساوجبلاغ به دیدار دکتر عباسی رفتیم و حضوری آخرین وضعیت ورزش در این شهرستان‌ها به ویژه نظرآباد را مورد بررسی قرار دادیم. روستاکاری تصریح کرد: وزیر ورزش نیز در این دیدار حمایت خود را از ورزش استان البرز به ویژه شهرستان‌های تابعه اعلام کرد.
*جایگاه قابل قبول نظرآباد در ورزش استان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد با ابراز رضایت از نقش آفرینی پر رنگ ورزشکاران این شهرستان در رقابت‌های استانی و کشوری گفت: در اوایل تشکیل استان نگران جایگاه ورزشکاران خود و هیئت‌های ورزشی در البرز بودیم، اما با تلاشی که ورزشکاران ما داشتند و حمایت‌های اداره کل ورزش استان این نگرانی خیلی زود برطرف شد. روستاکاری افزود: امروز ما شاهد حضور و عملکرد خوب ورزشکاران نظرآبادی در تیم‌های منتخب استان و رقابت‌های کشوری هستیم و این امر ثمره تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران بخش ورزش است. وی در پایان اظهار داشت: همچنین ما در شهرستان نظرآباد برای میزبانی مسابقات مهم استانی نیز پیش‌قدم شده و در طول سال جاری پذیرای بسیاری از مسابقات مهم استانی بودیم و اگر بودجه و اعتبارات کافی در اختیار این اداره قرار گیرد، به زودی توانایی میزبانی رقابت‌های کشوری را نیز پیدا خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود