20 دی 1390
شماره خبر: 3907

تیم كشتی دانشگاه آزاد اسلامی كرج فاتح مسابقات منطقه ای شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم كشتی دانشگاه آزاد اسلامی كرج فاتح مسابقات منطقه ای شد

مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی كرج گفت: تیم كشتی فرنگی و آزاد این واحد دانشگاهی در مسابقه های منطقه 12 این مركز آموزش عالی مقام اول را كسب كرد.
'هوشنگ نظری' گفت: هدف از برگزاری این رقابتها را ارتقای سطح فنی و آمادگی بیشتر دانشجویان علاقمند به این ورزش ذكر كرد . وی افزود: حضور قدرتمند تیم كشتی دانشگاه آزاد اسلامی كرج در مسابقات كشوری و برون مرزی از دیگر اهداف شركت در این رقابتها بود . وی ادامه داد: دانشگاه های واحد رباط كریم، تاكستان ،دماوند، رودهن، بومهن، شهرقدس ،ملارد، شهریار، فیروزكوه ،قم،قزوین، ورامین ،هشتگرد از جمله دانشگاههای شركت كننده در این رقابتها بودند. نظری گفت: در رقابتهای كشتی آزاد تیم های تاكستان و قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند. وی اظهار داشت: درمسابقات دانشجویی كشتی فرنگی واحد كرج با كسب مدال طلا در تمامی اوزان مقام اول و واحدهای تاكستان و قم نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. وی یادآور شد:در این دوره از مسابقات تیم واحد كرج چهار مدال طلا و سه مدال نقره را از آن خود كرد.
مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی كرج افزود: این دوره از مسابقات كشتی آزاد و فرنگی دانشجویان منطقه 12 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تاكستان برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود