5 بهمن 1390
شماره خبر: 4355

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کرجی برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کرجی برگزار می‌شود

مدیرکل تربیت‌بدنی شهرداری کرج گفت: این شهرداری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از کلیه ورزشکاران کرجی که در سال 89 موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند‌، تجلیل خواهد کرد.
مهدی محبی اظهار داشت: طی نشستی با حضور سید علی آقازاده شهردار کرج، بهروز منتقمی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و مدیریت تربیت بدنی شهرداری کرج درباره نحوه برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال 89 ورزش کرج تبادل نظر شد. وی تصریح کرد: این نشست به میزبانی اداره تربیت‌بدنی شهرداری کرج برگزار شد و طرفین پس از بررسی شرایط تصمیم گرفتند مراسم تجلیل از مدال آوران سال 89 را در بهمن‌ماه سال جاری و به صورت مشارکتی برگزار کنند. این مسئول ورزشی ادامه داد: در این نشست مدیرکل ورزش استان البرز با قدردانی از مشارکت و توجه شهرداری به بحث ورزش وعده داد که به هر اندازه که از سوی شهرداری اعتبار اختصاص یابد اداره کل ورزش استان نیز اعتبار برابری را اختصاص دهد تا تجلیل از مدال‌آوران در شرایط مناسب و با اهدا هدایای شایسته برگزار شود. محبی تاکید کرد: هدف از برگزاری این مراسم تنها یک تجلیل صرف و اهدای کادو نیست و هدف اصلی تشویق نسل جوان و ترغیب بیشتر آنها به ورزش است.
* برگزاری جشنواره دهه فجر در 11 رشته ورزشی
مدیر تربیت‌بدنی شهرداری کرج در ادامه از برگزاری جشنواره ورزشی دهه فجر شهرداری کرج خبر داد و گفت: امسال نیز مانند دو سال گذشته این جشنواره را در 11 رشته ورزشی برگزار خواهیم کرد. محبی تصریح کرد: این جشنواره به میزبانی فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری کرج و در رشته‌های والیبال، فوتسال، دو همگانی، کشتی، طناب‌کشی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و پرتاب دارت برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین ورزشکاران استان البرز، کارکنان شهرداری کرج و سازمان‌های تابعه نیز در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. محبی در پایان گفت: در حال حاضر شهرداری کرج با تمام ظرفیت خود در حوزه ورزش به شهروندان خدمات ارائه داده و تمام اماکن ورزشی زیرپوشش شهرداری به شکل کامل در جهت توسعه ورزش کلانشهر کرج و استان البرز به کار گرفته شده است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود