5 بهمن 1390
شماره خبر: 4385

ورزشكاران مدال آور استان البرز تجلیل می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزشكاران مدال آور استان البرز تجلیل می شوند

مدیر كل ورزش و جوانان البرز گفت: آیین تجلیل از ورزشكاران مدال آور این استان در سال گذشته بیست و ششم بهمن ماه سال جاری در تالار شهیدان نژاد فلاح كرج برگزار می شود.
'بهروز منتقمی' افزود: تجلیل و قدردانی از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی ، افزایش انگیزه و موفقیت های بیشتر در عرصه ملی و برون مرزی را به دنبال دارد. وی اظهار داشت: سه میلیارد ریال اعتبار برای تجلیل از قهرمانان سال 89 استان البرز كه در عرصه ملی ، بین المللی ، آسیایی ، جهانی و المپیك مقام كسب كرده اند با حمایت شهرداری و شورای شهر كرج اختصاص یافته است. وی اضافه كرد: تلاش ما و مسوولان مرتبط بر این است كه از زحمات این ورزشكاران به نحو مطلوب قدردانی شود. منتقمی یادآورشد: با برنامه ریزی های انجام شده آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی این استان بصورت منظم برگزار خواهد شد. پس از تشكیل استان البرز این نخستین باری است كه قهرمانان ورزشی این استان نوپا تجلیل می شوند.
پیش از این 374 ورزشكار مدال آور كرجی در رقابتهای ملی و برون مرزی در تالار شهیدان نژاد فلاح كرج تجلیل شده بودند.
اكنون در استان البرز حدود 250 هزار ورزشكار وجود دارد كه 40 درصد آنان را بانوان تشكیل داده كه تا كنون 115 هزار نفر آنان در قالب 48 هیات آقایان و 44 هیات بانوان ساماندهی و كارت بیمه ورزشی دریافت كرده اند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود