9 بهمن 1390
شماره خبر: 4490

مقام هشتم جدول ما را راضی نمی‌کند/فقط برای پیروزی برابر نفت حاضر می‌شویم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مقام هشتم جدول ما را راضی نمی‌کند/فقط برای پیروزی برابر نفت حاضر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: حضور در رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ما را راضی نمی‌کند و لذا برای قرار گرفتن در جمع شش تیم اول تلاش می‌کنیم.
مجید صالح اظهار کرد: کسب پیروزی در دیدار اخیر برابر داماش و همچنین نتایج خوبی که طی سه هفته گذشته رقابت‌های لیگ‌برتر کسب کردیم، تا حد بسیار زیادی مشکلات ما را بر طرف کرد. وی تصریح کرد: این نتایج موجب شد که هم اکنون سایپا در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گیرد، اما به طور قطع ما به این مقام اکتفا نکرده و تلاش خود را برای حضور در جمع شش تیم اول افزایش خواهیم داد.
* موفقیت‌های اخیر سایپا حادثه نیست
این مربی فوتبال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا سایپای البرز می‌تواند موفقیت‌های چند هفته اخیر را تداوم بخشد؟ گفت: برخی رسانه‌ها نوشتند که موفقیت‌های اخیر ما ادامه نیافته و به عنوان مثال اگر مقابل ذوب‌آهن و داماش در خانه حریفان به پیروزی رسیدیم، به دلیل ضعف حریفان سایپا بوده است.
صالح ادامه داد: تلاش کادر فنی و بازیکنان سایپای البرز این است که به منتقدان ثابت کنیم، موفقیت‌های اخیر به ویژه پیروزی‌ پرگل برابر داماش و ذوب‌آهن حادثه نبوده و این پیروزی‌ها با کار و تلاش تیمی توانستیم خود را از جمع تیم‌های پایین جدول جدا کرده و به رده هشتم صعود کنیم.
* تنها با هدف پیروزی برابر نفت به میدان می‌رویم
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار تیمش برابر نفت تهران اشاره کرد و گفت: نفت در حال حاضر جزو سه تیم اصلی مدعی کسب مقام قهرمانی است و جایگاه آنها در جدول و نتایج این تیم از ابتدای رقابت‌های لیگ نشان‌دهنده دیدار سخت ما در این روز است. مجید صالح ادامه داد: با این وجود سایپا تنها برای کسب پیروزی برابر نفت تهران به میدان رفته و بازیکنان ما توجهی به نتایج کسب شده توسط شاگردان آقای فرکی نخواهند داشت. وی افزود: نکته مثبت تیم نفت حضور بازیکنان جوان و با انگیزه و بهره‌گیری از کادر فنی با دانش است، اما بازیکنان سایپای البرز نیز توانایی رقابت سالم با آنها را داشته و کسب پیروزی برابر تیم پنجم جدول در ورزشگاه انقلاب کرج دور از ذهن نیست. صالح در پایان تاکید کرد: در صورتی که بازیکنان سایپای البرز بتوانند 70 درصد توانایی‌های خود را در زمین به نمایش بگذارند، به طور قطع در پایان بازی تیم پیروز میدان خواهیم بود.
لازم به توضیح‌ است، تیم‌های فوتبال سایپای البرز و نفت تهران از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان عصر روز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند. هم اکنون البرزی‌ها با کسب 29 امتیاز در رده هشتم جدول و نفت تهران با هدایت حسین فرکی و کسب هفت امتیاز بیشتر در رده پنجم جدول قرار دارند.
این دیدار راس ساعت 15:30 دقیقه در به میزبانی مرکز استان البرز آغاز می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود