8 آبان 1391
شماره خبر: 14099

برابر تیم فجر به تساوی هم فکر نمی‌کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برابر تیم فجر به تساوی هم فکر نمی‌کنیم

سپیدار آنلاین: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به تساوی هم فکر نمی‌کنیم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
مجید غلام‌نژاد اظهار داشت: سایپا در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر پس از 13 مسابقه 21 امتیاز کسب کرده و هم اکنون در جایگاه ششم جدول قرار دارد. وی تصریح کرد: ما تنها دو امتیاز با تیم صدر جدول اختلاف داریم و حتی در مقطعی‌ توانستیم در جایگاه نخست لیگ قرار گیریم که تمام این موارد نشان دهنده موفقیت سایپا طی هفته‌های اخیر است. هافبک تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: به طور قطع اگر در بعضی‌ از بازی‌ها با بدشناسی روبه‌رو نمی‌شدیم، نتایج بهتری کسب کرده و می‌توانستیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم. غلام‌نژاد در ادامه به دیدارهای دو هفته اخیر تیم خود برابر ملوان و نفت آبادان اشاره کرد و گفت: ما در مقابل ملوان که میهمان بودیم بازی را با یک گل به حریف واگذار کردیم، اما برابر نفت آبادان که در کرج برگزار شد با پیروزی حریف را بدرقه کردیم.
برابر فجر به تساوی هم فکر نمی‌کنیم
وی بیان داشت: سایپای البرز در 13 هفته اخیر دیدارهای خانگی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است، اما برای تداوم حضور در میان تیم‌های بالای جدول باید در خارج از خانه نیز پیروز میدان باشیم. این بازیکن افزود: ما در این هفته باید در شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی برویم و مجبور به کسب پیروزی برابر این حریف هستیم، چرا که شکست و یا حتی تساوی در این بازی جایگاه سایپا در جدول را متزلزل می‌کند. هافبک تیم فوتبال سایپای البرز در پایان متذکر شد: با کسب پیروزی مقابل نفت آبادان بازیکنان ما از روحیه لازم برخوردار بوده و با تمام توان در شیراز مقابل حریف خود به میدان خواهیم رفت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود