12 بهمن 1390
شماره خبر: 4608

وزنه بردار استان البرز به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

وزنه بردار استان البرز به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد

' همایون تیموری ' وزنه بردار دسته سنگین وزن بعلاوه 105 كیلو گرم از استان البرز به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان دعوت شد.
دبیر هیات وزنه برداری استان البرز افزود: این وزنه بردار دسته 105 كیلوگرم به تازگی در دومین دوره رقابتهای كشوری جام نامجو كه در رشت برگزار شد، مدال بزنز این رقابتها را به خود اختصاص داد.
' علیرضا حسینی اشتهاردی ' اضافه كرد: علاوه بر این تیموری در مسابقات وزنه برداری كشوری كه چندی پیش در قزوین برگزار شد توانست سه مدال طلا را در كارنامه ورزشی خود قرار دهد.
وی بیان داشت: این موفقیت ها حاصل تلاش مربیان و دست اندركاران این رشته ورزشی بود كه با انجام خوب آموزش و تمرینات مستمر و برنامه ریزی شده به دست آمده است كه انتظار داریم در مسابقات پیش روی برون مرزی نیز شاهد پیروزی های بیشتر این وزنه بردار البرزی باشیم . دبیر هیات وزنه برداری استان البرز گفت: 'محسن بیرانوند ' نیز كه در مسابقات كشوری جام نامجو در رشت توانست مدال طلا را از استان البرز كسب كند، با اینكه در این اردو دعوت شده ولی به دلیل موقعیت تحصیلی خود انصراف داد. وی یادآورشد: اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جوانان با شركت 17 وزنه بردار ، پانزدهم بهمن ماه جاری در شهرستان آبادان به مربیگری كورش باقری آغاز می شود. وی بیان داشت : هدف از برگزاری این اردوی آمادگی شركت وزنه برداران ایرانی در قالب تیم ملی جوانان به مسابقات آسیایی ، قهرمانی جهان و المپیك است.
اكنون در استان البرز حدود 85 وزنه بردار در رده های سنی مختلف ساماندهی شده اند كه برنامه های آموزشی و تمرینهای خود را در تنها سالن اختصاصی كرج انجام می دهند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود