16 بهمن 1390
شماره خبر: 4714

درخواست میزبانی دیدار با استقلال به سازمان لیگ ارائه شده است/ میزبانی بازی استقلال و سایپا را حق خود می‌دانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

درخواست میزبانی دیدار با استقلال به سازمان لیگ ارائه شده است/ میزبانی بازی استقلال و سایپا را حق خود می‌دانیم

رئیس هیئت فوتبال استان البرز اعلام کرد: درخواست میزبانی دیدار سایپای البرز و استقلال تهران به صورت رسمی و مکتوب به سازمان لیگ ارائه شده است.
محمد محمودی اظهار داشت: تا به امروز دیدارهای سایپا با استقلال و پرسپولیس به دلیل نواقصی در ورزشگاه انقلاب کرج و همچنین نبود زیرساخت‌های لازم در این شهرستان برگزار نمی‌شود. وی تصریح کرد: این تصمیم زمانی اتخاذ می‌شد که ما قادر به انجام وظایف میزبانی خود نبودیم، اما امروز مشکلات و نواقص برطرف شده و کرج آماده پذیرایی از تیم‌های بزرگ ورزشی به ویژه استقلال و پرسپولیس است. رئیس هیئت فوتبال استان البرز افزود: این توانایی را نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرده و بنابراین هیچ مشکلی از نظر حضور استقلال و پرسپولیس در استان البرز و بازی در ورزشگاه انقلاب کرج وجود ندارد.
* مفاد نامه رسمی هیئت فوتبال استان البرز به سازمان لیگ چه بود؟
محمودی ادامه داد: میزبان دیدار رفت استقلال و سایپا، نماینده استان البرز بود که باید در کرج پذیرای استقلال تهران می‌شدیم، اما در آن تاریخ هنوز تمام مشکلات ورزشگاه انقلاب کرج برطرف نشده بود. وی تصریح کرد: به همین دلیل این دیدار در تهران برگزار شد، اما امروز که مشکلات ما برطرف شده است، طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردیم که در صورت تغییر میزبانی کرج آمادگی پذیرایی از استقلال تهران را دارد. این مسئول ورزشی عنوان کرد: هنوز سازمان لیگ پاسخ نامه ما را نداده است، اما امیدواریم با این درخواست موافق شود.
محمودی در پایان تاکید کرد: اگر در این دیدار نتوانیم از حق میزبانی خود استفاده کنیم، به طور قطع در دیدار برگشت سایپا و پرسپولیس که بر اساس برنامه اعلام شده ما میزبان هستیم، به طور جدی احقاق حقوق خود را پیگیری خواهیم کرد.
لازم به توضیح است، دیدار سایپای البرز و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان باید روز دوشنبه این هفته برگزار گردد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود